اهم اخبار

دهمین همایش ملی فرهنگ و مدیریت جهادی برگزار می شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

دهمین همایش ملی فرهنگ و مدیریت جهادی با حضور مدیران ارشد دستگاه های دولتی و بخش خصوصی روزهای ۲۴ و ۲۵ مرداد ماه جاری در محل باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار می شود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از وزارت جهادکشاورزی، پیمان فلسفی دبیر همایش گفت: همایش فرهنگ و مدیریت جهادی برای نخستین بار در سطح ملی و با مشارکت ۱۱ وزارتخانه و بیش از ۳۰ سازمان، موسسه، شرکت و بنیاد و پنج دانشگاه دولتی و جهاد دانشگاهی مرکز برگزار خواهد شد.
وی معرفی و تقدیر از ۱۸ طرح موفق و برتر جهادی و الگویی در سطح کشور را از ویژگی های این همایش خواند و افزود: قرار است هر وزارتخانه، سازمان و موسسه سه طرح موفق جهادی خود را برای بررسی و ارزیابی به کمیته طرح های موفق و الگوهای برتر همایش ارایه دهد.
فلسفی، ترویج و نشر ارزش های فرهنگی و مدیریت جهادی، انتقال مفاهیم آن به نسل آینده و نهادینه کردن فرهنگ جهادی با استفاده از تجارب دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی پس از انقلاب اسلامی و بکارگیری ابزارهای متنوع رسانه ای به ویژه رسانه ملی صدا و سیما در این راستا را از اهداف این همایش عنوان کرد.
وی با بیان این که شش کمیته بر اساس رسالت ها، رویکردها و راهبردهای تبیین شده توسط شورای سیاستگذاری همایش تشکیل شده است، گفت: این کمیته ها شامل کمیته های علمی، فرهنگی، انتخاب طرح های موفق و الگوی برتر، آموزش، اطلاع رسانی و تبلیغات و نمایشگاه ها و همچنین پشتیبانی است که فعالیت های اجرایی همایش را به عهده دارند.
به گزارش ایرنا، نهمین همایش ملی مدیریت و فرهنگ جهادی نیز ۲۵ خرداد ماه سال گذشته در مجتمع آموزش فرهنگی آدینه برگزار و جلد دوم دانشنامه اسلامی کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست رونمایی شد.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *