اهم اخبار

دکتر شهاب واعظ زاده درگذشت + مراسم تدفین و ترحیم

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

دکتر شهاب واعظ زاده استاد برجسته صنعت غذا ملقب به لاوازیه ایران دارفانی را وداع گفت .

به گزار ش اگروفودنیوز دکترواعظ زاده،  متولد هفتم مرداد ماه سال ۱۳۰۶ دوران کودکی و نوجوانی را تا کلاس دهم دبیرستان، در آذربایجان گذراند و سپس همراه خانواده عازم تهران و بعد از دوران دبیرستان وارد ارتش شد.

وی همراه با کار، به ادامه تحصیل دردانشکده دامپزشکی پرداخت و تا اخذ مدرک دکترا با درجه ممتاز ادامه داد ، ایشان دکتر واعظ زاده در رشته شیمی هم تحصیل کرد و در میانسالی موفق به دریافت مدرک دکترا در این رشته شد. وی در رشته های کنسرو عملی، مدیریت صنعتی و بازرسی مواد نیز تحصیل کرده است. وی همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه تهران بود . علم وافر ایشان در صنعت غذا و شیمی به قدری بود که مرحوم دکتر حبیب الله هدایت ، وی را لاوازیه ایران می دانست و آیت الله هاشمی رفسنجانی در مراسم تقدیر از دکتر واعظ زاده گفت این باعث افتخار است که ایران از دانشمندان و لاوازیه ایران تقدیر می کند .

تقدیر آیت الله هاشمی از مرحوم دکتر شهاب واعظ زاده ( لاوازیه ایران )

 

دکتر واعظ زاده سالها عضو و سه سال نیز رئیس هیئت مدیره انجمن علوم و صنایع غذایی ایران بود . مراسم تدفین و ترحیمایشان در همین خبر به روز رسانی می شود.

[su_heading]تقدیر از دکتر شهاب واعظ زاده توسط اقتصاد سبز[/su_heading]

تقدیر از دکتر شهاب واعظ زاده

مراسم تدفین و ترحیم مرحوم دکتر شهاب واعظ زاده اعلام گردید

مراسم تدفین: روز پنج شنبه ۱۲ اسفند  ساعت ۱۰ صبح از درب منزل به آدرس: تهران- ملاصدرا- شیخ بهایی شمالی – کوچه لادن- بن بست فجر- کوچه فجر – پلاک ۲۳  به سمت قطعه نام آوران در بهشت زهرا

 

مراسم ترحیم : روز دوشنبه ۱۶ اسفند، از ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب 

 

ضمنا بعد از مراسم تدفین ، از عزیزان دعوت شده است که برای صرف ناهار در رستوران رفتاری واقع در سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی  تشریف بیاورند

 

 

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *