اهم اخبار

رئیس سازمان امور اراضی کشور: ۳۷۰ هزار هکتار از اراضی کشور تاکنون رفع تداخل شده است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت:در اجرای ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید تاکنون مجموعا ۳۷۰ هزار هکتار از اراضی در سراسر کشور رفع تداخل شده و به اراضی زراعی کشاورزان اضافه شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری اگروفودنیوز؛ به نقل از روابط عمومی سازمان امور اراضی، علیرضا اورنگی رئیس سازمان امور اراضی کشور در سفری به استان اردبیل طی نشستی مشترک با رییس سازمان جهاد کشاورزی این استان و دیگر اعضای کمیسیون رفع تداخلات اراضی آخرین وضعیت تداخلات اراضی کشاورزی شرکت های کشت و صنعت و دامپروری مغان و پارس با زارعان منطقه و راهکارهای رفع تداخلات این اراضی را بررسی کردند.

رئیس سازمان امور اراضی کشور طی سخنانی در این نشست ضمن تشریح اقدامات انجام شده در مورد رفع تداخل اراضی گفت: پیام اصلی رفع تداخلات اراضی ملی، دولتی و مستثنیات کشاورزان، حمایت حاکمیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از کشاورزان و بهره برداران و رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان بخش کشاورزی با هدف تقویت تولید و اقتصاد کشاورزی کشور در شرایط حساس کنونی است.

علیرضا اورنگی گفت: در راستای تحقق این هدف مهم، تاکنون ورود فنی و مقتدرانه اکثر مدیریت های اموراراضی سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها به خصوص استان اردبیل به موضوع مهم رفع تداخلات در کنار سایر فعالیت ها موفقیت آمیزبوده است و اردبیل در این زمینه حزو استانهای پیشرو نیز بوده است.

وی ادامه داد: می توان اقدامات جهاد کشاورزی استان اردبیل برای رفع تداخلات اراضی را به عنوان پایلوت و الگو به سایر استانها تعمیم داد.

اورنگی گفت: در اجرای ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید تاکنون مجموعا ۳۷۰ هزار هکتار از اراضی در سراسر کشور رفع تداخل شده و به اراضی زراعی کشاورزان اضافه شده است.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *