اهم اخبار

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در بازدید از زرماکارون :گروه صنعتی زر بر پایه دانش علمی استوار است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

به گزارش اگروفودنیوز به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی و پژوهشی زر، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نیز دکتر انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در سفر یک‌روزه به استان البرز از مجموعه های تولیدی و دانش بنیان گروه صنعتی و پژوهشی زر، بازدید کردند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در بازدید از گروه زر، با اشاره به اینکه اقداماتی که در سالهای اخیر در این گروه صنعتی صورت گرفته ارزشمند و قابل تقدیر است، گفت: این گروه صنعتی بر مبنای نیاز مردم عزیزمان در حوزه مواد غذایی فعالیت می کند که بسیار نکته قابل تاملی است.

وی افزود: ظرفیت این مجموعه از نظر نرخ صادرات در جایگاه قابل قبولی است، جایگاهی که از نظر ارزآوری و تعاملات بین المللی بسیار قابل توجه است.

پور ابراهیمی با بیان مزیت تکمیل چرخه فرایند تولید در این گروه صنعتی تاکید کرد: فرایند تولید در پالایشگاه غلات زر ارزش افزوده و مزیت اقتصادی به دنبال دارد که نباید این مزایا را نادیده گرفت.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به فعالیت های دانش بنیان این شرکت، ادامه داد: ظرفیت تولیدات گروه صنعتی و پژوهشی زر بر پایه دانش علمی استوار است و باید گره خوردن یک مجتمع صنعتی را با علم و دانش یک ارزش دانست.

پور ابراهیمی خاطر نشان کرد: امیدواری ما در خصوص گروه صنعتی زر در سال های آینده این است که با حفظ کیفیت و بازارهای داخلی مسیر پیشرفت و در مسیر کسب بازارهای وسیع تر در سطح جهان گام بردارد.

 

این کارشناس اقتصادی با اشاره به همراهی نهادهای مسئول در حمایت از بنگاه های اقتصادی پر توان، گفت: باید به بنگاه هایی که با ظرفیت فول فعالیت می کنند کمک کرد تا جایگاه خود را در ارزآوری و اشتغالزایی حفظ کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی در این بازدید از طرح های در دست اجرای مجلس در راستای شعار رونق تولید خبر داد و گفت: تلاش ما این است که موانع سر راه مجتمع های تولیدی را کمتر کنیم و در این زمینه برنامه هایی در خصوص اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده، کاهش نرخ مالیات عملکرد بنگاه های تولیدی، اصلاح قانون بانکداری واصلاح قانون بانک مرکزی که کاملا مرتبط با حوزه بانکداری است تا پایان سال ۹۸ در دست اجرا قرار دارد.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *