اهم اخبار

رییس اتحادیه قنادی و شیرینی فروشی: قیمت شیرینی شب یلدا افزایش نمی‌یابد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رییس اتحادیه دارندگان قنادی و شیرینی فروشی گفت: تا پایان شب یلدا به هیچ عنوان افزایش قیمت نخواهیم داشت و تمامی محصولات با قیمت مصوب قبلی به فروش خواهند رسید.

علی بهرمند رییس اتحادیه دارندگان قنادی و شیرینی فروشی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص اقدامات اتحادیه برای شب یلدا اظهار کرد: همکاران ما طبق وظیفه درحال آماده شدن برای شب یلدا هستند و اتحادیه هم توسط بازرسان بر کار قنادی ها نظارت کامل دارد.

وی با بیان اینکه تا پایان شب یلدا به هیچ عنوان افزایش قیمت نخواهیم داشت و محصولات با قیمت مصوب قبلی به فروش خواهند رسید، افزود:  برای واحدهای درجه یک قیمت شیرینی تر درجه یک کیلویی ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، شیرینی زبان، پاپیون و برنجی ۱۸ هزار تومان، دانمارکی ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و کیک یزدی ۱۳ هزار تومان خواهد بود و این مبالغ مصوب شده و قنادی ها ملزم به اجرای آن هستند.

رییس اتحادیه دارندگان قنادی و شیرینی فروشی در رابطه با نظارت کامل اتحادیه بر قیمت ها اذعان داشت: با توجه به اینکه برخورد با متخلفان از وظایف سازمانی واحدهای نظارتی است در کنار آن ها بازرسان اتحادیه هم فعال هستند و بر روی قیمت ها و کیفیت محصولات نظارت کامل دارند. در هر منطقه ما ۲ بازرس داریم و با آمادگی کامل به استقبال شب یلدا می رویم.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *