اهم اخبار

سازمان صنعت،معدن و تجارت آماده ارائه شکر به تمام تعاونی‌ها است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: شکر در انبار‌های کشور به میزان کافی ذخیره شده و تعاونی‌ها با دریافت حواله به میزان نیاز می‌توانند از سازمان صمت تهران شکر دریافت کنند.

 

 

قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه هیچ کمبود شکری در انبار‌ها وجود ندارد، گفت: در برهه‌ای تأمین شکر به علت مشکلات کارخانه نیشکر خوزستان و سیل در مناطق کشت نیشکر، با فراز و نشیب‌هایی روبه‌رو شد که خوشبختانه با اقدام جدی وزارت صمت این موضوع در حال حاضر برطرف شده است.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: انبار‌های کشور به اندازه کافی ذخیره شکر دارند به نحوی که قیمت شکر‌های بسته بندی شده ۴ هزار و ۳۰۰ تومان و شکر فله‌ای به قیمت هر کیلوگرم ۳ هزار ۴۰۰ تومان در اختیار تعاونی‌ها قرار می‌گیرد.

نوده فراهانی گفت: در هفته‌های گذشته با عبور از بحران به‌وجود آمده در بحث شکر، به تعاونی‌های سطح شهر تهران اعلام کرده‌ایم که با تهیه حواله از سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران به دریافت شکر برای موارد مورد نیاز خود اقدام کنند، چنانچه تاکید می‌کنیم که افراد و تعاونی‌ها برای نیاز واقعی خود شکر تهیه کنند و از انبارداری اقلام و فروش با قیمت‌های بالا جدا خودداری کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در تهیه قند و قنادی‌ها مشکلی وجود ندارد، گفت: قند حبه پِرِسی به قیمت هر کیلوگرم ۸۸۰۰ تومان، قند شکسته فله به قیمت هر کیلوگرم ۸۹۰۰ تومان و قند کله فله به قیمت هر کیلوگرم ۸۷۰۰ تومان در میادین به فروش می‌رسد، ضمن اینکه قیمت قند بسته‌بندی ۹۰۰ گرمی ۸۱۰۰ تومان است.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *