اهم اخبار

سحرخیز در قله موفقیت/گروه سحرخیز برای دومین سال متوالی، جایزه طعم برتر را دریافت کرد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

شرکت سحرخیز، یکی از بزرگترین تولید کنندگان زعفران در ایران، برای دومین سال متوالی، جایزه طعم برتر را دریافت کرد.

به گزارش صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز) موسسه «itqi» معتبرترین انستیتو ارزیابی حسی مواد غذایی در دنیا  و مستقر در کشور بلژیک است. در این موسسه  بهترین تستر‌ها، سرآشپز‌ها و باریستاهای دنیا گرد هم آمده‌اند‌. زمانی که این تیم به یک محصول از لحاظ حسی، چشایی عطر و مزه بدون در نظر گرفتن نام برند امتیاز دهند، بدین معنی است که بهترین ارزیابان دنیا مهر تایید خود را روی این محصولات زده‌اند. اعتبار و نحوه فوق حرفه‌ای ارزیابی این موسسه  باعث شد محصولاتمان را مورد ارزیابی قرار داده و از آنالیز حرفه‌ای و نظرات برترین‌های دنیا بهره مند شویم.

بر اساس این گزارش، شرکت‌های معتبر بین المللی از سراسر دنیا محصولاتشان را در معرض این تست‌ها قرار می‌دهند.

بنا بر این گزارش، تعداد زیادی از این شرکت‌ها برای هفت تا ۱۰ سال متوالی است که کیفیت محصولات خود را مورد ارزیابی داوران بین المللی  قرار می‌دهند؛ زیرا تثبیت کیفیت ارگانولپتیک و تمام جنبه‌های طعم و عطر و مزه در دنیا، از اهمیت بالایی برخوردار است. حال اینکه محصولات شرکت سحرخیز در سطح این رقابت توانسته امتیاز بگیرد و جایزه دریافت کند، مایه افتخار و سربلندی کالای ایرانی و شرکت سحرخیز است.

سحرخیز تنها شرکتی است که موفق به کسب نشان برترین طعم دنیا در ۲ سال متوالی شده است. این شرکت به دلیل اهمیت دادن به تولید محصولات خود، همواره تصمیم به سنجش و ارزیابی طعم ، عطر و کیفیت داشته و شاید همین امر باعث شد تا برای دومین سال پیاپی مفتخر به دریافت این نشان شود.

فرزاد سحرخیز، عضو هیات مدیره شرکت گروه سحرخیز  با اشاره به دلیل انتخاب زعفران به عنوان محصول اصلی سحرخیز در جایزه طعم برتر، گفت: سال گذشته اولین سال حضور شرکت سحرخیز در این جایزه بود و تصمیم بر این شد که کالای اصلی ما یعنی زعفران مورد سنجش قرار گیرد. چای زعفرانی در سبد کالای این شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است و در واقع همین امر باعث شد این کالا از نظر عطر، طعم و مزه مورد سنجش قرار بگیرد و شایستگی جایگاه ویژه این محصول تثبیت شود.

وی افزود: پسته زعفرانی نیز با کیفیت مرغوب و طعم زعفرانی به عنوان محصول جدید، در سال اول تولید، مورد ارزیابی بهترین‌های دنیا قرار گرفت و از این سنجش سربلند بیرون آمد.

سحرخیز تصریح کرد: سال دوم زعفران را مجددا در معرض سنجش قرار دادیم، زیرا معتقدیم حفظ کیفیت کالا رسالت اصلی ما و تعهدی است که به مشتریان خود در این سال‌ها داشتیم و به آن پایبندیم. سال گذشته و سال جاری زعفران نگین و سرگل مورد ارزیابی قرار گرفتند و هر دو نوع مورد تایید و دارای استانداردهای جهانی هستند.

سحرخیز در قله موفقیت

عضو هیات مدیره شرکت گروه سحرخیز ادامه داد: به منظور سنجش چای زعفرانی در سال گذشته، امسال تعداد دیگری از سبد محصولات نوشیدنی از جمله چای سبز زعفرانی، چای سیاه هل و چای سبز دارچین مورد سنجش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه نبات از محصولات اصلی شرکت سحرخیز است، گفت: این محصول از ابتدا شامل شاخصه های استاندارد سحرخیز است. ارزیابی این محصول نیز توسط بهترین متخصص‌های طعم و مزه دنیا از اهمیت بالایی در گروه کالایی نبات برخوردار است که خوشبختانه همگی این محصولات موفق به دریافت نشان iTQi شدند.

وی درباره عوامل حصول این دستاورد، گفت: به طور حتم این نتیجه یک کار تیمی از تمام سطوح است. نتیجه این موفقیت حاصل تلاش، همکاری و پشتکار همه پرسنل در همه بخش‌های شرکت بوده و آن‌ها هم به این موضوع باور و اعتقاد دارند که محصولات سحرخیز همیشه و باید بهترین کیفیت را داشته باشد.

سحرخیز ادامه داد: همه این تلاش‌ها دست به دست هم داده تا خروجی محصولات بتواند در مجامع بین المللی موفقیت‌های بسیاری کسب کند. این تاثیر مثبت در همه سطوح سازمان قابل لمس بوده و همه از اینکه دسترنج آن‌ها در عرصه جهانی موفقیت کسب کرده، خشنود و راضی هستند. سحرخیز نیز از همه همکاران خود تشکر کرده و این موفقیت را به همه همکاران پر تلاش سحرخیزی تبریک می‌گوید.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *