اهم اخبار

سرمربیان تیمهای رسانه صنعت غذا و سبزان به سئوالات خبرنگاران بعد از بازی پاسخ دادند

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

IMG_3400تیم رسانه صنعت غذا در اولین دیدار مسابقات فوتبال صنعت غذا  ( جام تولید ، کیفیت ، سلامت )  که امسال یادواره مرحوم هادی نوروزی نیز است ، موفق شد با نتیجه عجیب شش بر یک بر تیم سبزان ، فائق آید.

گفتگوی مطبوعاتی مربیان دوتیم بعد از بازی :

مهندس محمدرضا جمشیدی ، سرمربی تیم رسانه صنعت غذا بعد از پیروزی پر گل مقابل سبزان در گفتگو با خبرنگاران گفت : بازی خیلی خوبی بود ، تیم ما البته به جهت آمادگی کامل زمان بیشتری را لازم دارد ، بدن اکثر بازیکنان آماده نبود ولی بچه ها با غیرت مثال زدنی که نشان دادند توانستند نتیجه خوبی را رقم بزنند ما منکر ارزشهای تیم سبزان نمیشیم و آنها تیم بسیار خوبی بودند ولی امروز روز خوب ما بود . وی در پاسخ به یکی از خبرنگاران در مورد اینکه آیا فکر میکردید چنین نتیجه ای مفابل تیم سبزان قهرمان دوره اول رقم بزنید گفت : همانطور که قبلا گفته بودم ما این تیم را برای قهرمانی بستیم ولی فکر نمی کردم با این نتیجه به پیروزی برسیم.

 

گلستانی سرمربی تیم سبزان بعد از بازی مقابل رسانه صنعت غذا گفت : بازی امروز در دو نیمه متفاوت تقسیم شد . در نیمه اول دو تیم بازی پایا پایی را به نمایش گذاشتند ولی در نیمه دوم بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشتند و اشتباهات فردی زیادی داشتند و نتیجه تفاوت فنی دو تیم نبود و عدم آمادگی بچه های ما نیز در نتیجه دخیل بود . وی در پاسخ به امید سبزان به قهرمانی در سومین دوره گفت : من الان بازی گروه دیگر را می بینم ، نسبت به تیمی که مقابل ما بازی کرد از سطح پایین تری قرار دارند به نظرم تیم رسانه شایستگی قهرمانی دارد کما اینکه باید صبر کنیم و بازی حریفان دیگر راببینیم . به هر حال سبزان با تجربه ای که دارد نا امید نیست

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *