اهم اخبار

سن ایچ؛ هم میوه، هم آبمیوه!

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

آب میوه یک افزودنی خوب برای هر نوع رﮊیم غذایی مناسب است که دارای ویتامینها و مواد معدنی بسیاری نظیر پتاسیم، ویتامین C و فولات است. همچنین آب میوه یک راه خوب برای کودکان و بزرگسالان برای تامین مقدار وعده های مورد نیاز روزانه میوه و سبزیجات است. فقط یک لیوان ۱۲۰ میلی لیتری حاوی آب میوه معادل یک وعده کامل از میوه است.

به گزارش اگروفودنیوز به نقل از بولتن نیوز؛ مطالعات علمی جدید نشان می دهند که در واقع برخی از آب میوه ها می توانند در حفظ سلامت نیز مفید باشند. اما این به این معنی نیست، که آشامیدن بیشتر آب میوه شما را سالم تر می کند. در واقع مانند سایر موارد در زندگی، اعتدال مفیدتر است.

مهمترین ماده موجود در آب میوه ویتامین C است. این آنتی اکسیدان قدرتمند توانایی خنثی سازی عناصر زیانباری نظیر رادیکالهای آزاد در سراسر بدن را داراست. ویتامین C باعث برانگیختن جذب آهن گیاهی می شود و در نتیجه کمبود آهن را کاهش می دهد. به همین سبب تمام ویتامین C موجود در میوه سیستم ایمنی بدن شما را قوی و سالم نگه می دارد.ویتامین C به حفظ کلاﮊن کمک می کند، که به ترمیم بافتهای بدن کمک می کند.

آب مرکباتی نظیر پرتقال منابع طبیعی پتاسیم هستند و تمام مرکبات بدون سدیم و کلسترول هستند. تحقیقات نشان داده که یک رﮊیم متناسب که غنی از میوه و سبزیجات و دارای چربی کمی است، برای رسیدن به وزن متناسب بسیار مفید خواهد بود.

آب میوه دارای کیفیت غذایی مشابه با کیفیت غذایی خود میوه است، بنابراین آشامیدن آب یک میوه می تواند مانند خوردن همان میوه باشد.

***

معرفی محصولات سن ایچ

پیناکولادا؛ محصول جدید سن ایچ
این نوشیدنی حاوی آب آناناس و آب نارگیل سبز می باشد.

آناناس میوه آبداری است، که حاوی فیتونوترینت های مفید و آنزیم برومیلین (آنزیم هضم کننده پروتئین) می باشد. از فواید آناناس می توان به موثر در حل کردن لخته های خون که باعث thrombosis می گردد و مفید در پیشگیری از سرطان اشاره کرد.

سن ایچ؛ هم میوه، هم آبمیوه!

آب نارگیل همان آب داخل نارگیل سبز٬ یکی از نوشیدنی های طبیعی شاداب کننده می باشد و نباید آنرا با روغن یا شیر نارگیل پر چرب اشتباه کرد. آب نارگیل حاوی اسید لوریک و سیتوکین ها ازترکیبات ضد پیری می باشد که خواص قابل توجهی در به حداقل رساندن پیری پوست دارند.

***

آبمیوه ای مخصوص کودکان
سن ایچ نوشیدنی هایی نیز مخصوص کودکان تولید کرده است که یکی از آنها را برای شما معرفی می کنیم. یکی از این نوشیدنی ها “مخلوط پرتقال و هویج کودک” است.

پرتقال یکی از پرمصرف‌ترین میوه‌های فصل سرماست. پرتقال میوه ای با مقدار ویتامین C بالا است. دانشمندان معتقدند که این میوه همچون بسته ای دربرگیرنده محدوده وسیعی از ترکیبات مغذی می باشد.

سن ایچ؛ هم میوه، هم آبمیوه!

هویج نیز غنی از کارتنوئیدها (پیش ساز ویتامین A) است که این ترکیبات دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند.

***

آب سیب
مصرف سیب در تندرستی انسان در دراز مدت نقش مهمی ایفا می کند. این ویژگی نه به خاطر ویتامین ها، مواد معدنی، و فیبری است که در آن وجود دارد، بلکه به واسطه حضورآنتی اکسیدانهای موجود در آن است.

سن ایچ؛ هم میوه، هم آبمیوه!
***

شرکت عالیفرد و سن ایچ
شرکت عالیفرد بعنوان یکی از شرکت های خوشنام در عرصه تولید انواع آبمیوه،کنسانتره و شربت در سال ۱۳۵۷ در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه کارخود را شروع نمود. در حال حاضرشرکت در زمینه تولید انواع آبمیوه در بسته بندی های تتراپک و کامبی بلاک، انواع کنسانتره، و انواع شربت در بسته بندی شیشه و گالن فعالیت می نماید.

کارآفرینی به شیوه استاد حسین عالیزاد، بنیانگذار سن ایچ


گفتنی است چند سال پیش کتاب «کارآفرینی به شیوه استاد حسین عالیزاد، بنیانگذار سن ایچ» از مجموعه کتاب های زندگینامه یکصد کارآفرین بزرگ ایرانی به قلم رضا یادگاری و مهشید سنایی فرد و با همکاری مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف از سوی انتشارات جهان دانش منتشر شد. به اعتقاد ناشر این اثر، کتابی است جذاب و روان که می تواند برای زنان و مردان این سرزمین آموزنده باشد و به عنوان یک الگوی موفق، منبع بسیارمفیدی برای فعالان صنعت غذایی کشور، دانشجویان رشته مهندسی صنایع غذایی و کلیه دانشجویانی که درس کارآفرینی را به عنوان واحد درسی پیش روی خود دارند.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *