اهم اخبار

سوال قاضی‌پور از وزیر جهاد کشاورزی به صحن علنی ارجاع شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون بهداشت سوال قاضی‌پور نماینده ارومیه از وزیر بهداشت در دستور کار قرار داشت که با توجه به قانع نشدن این نماینده به صحن علنی ارجاع شد.

احمد همتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه درخصوص اپیدمی اخیر مربوط به آنفلوآنزای پرندگان از وزیر جهاد کشاورزی سوال کرد که چرا اطلاع‌رسانی به موقع انجام نشده است؟ و با توجه به پاسخ‌هایی که وزیر جهاد کشاورزی ارائه کرد این نماینده گفت قانع نشده بنابراین سوال در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

نماینده مردم سمنان همچنین بیان کرد: طرح استفساریه بند ۲ ماده ۲ قانون مالیات‌های مستقیم نیز مورد رسیدگی قرار گرفت که درباره معافیت‌های مالیاتی در بخشی از سازمان‌ها بود که آیا براساس این بند شامل هلال‌احمر هم می‌شود که پاسخ این بود که بله شامل هلال‌احمر هم می‌شود.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت در پایان اظهار کرد: لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقتنامه حمل‌ونقل بین‌المللی مواد غذایی حساب‌پذیر و تجهیزات خاص کاربردی برای اینگونه جابه‌جایی‌ها مورد بررسی قرار گرفته و مصوب شد.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *