اهم اخبار

سیزده شهریور ، زمان برگزاری چهارمین جشنواره برترین های صنایع غذایی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

جشنواره برترین های صنایع غذایی هر سال توسط ماهنامه اقتصاد سبز برگزار می شود ، این همایش امسال در تاریخ سیزدهم شهریور ماه و انستیتو تغذیه تهران برگزار می شود .

به گزارش اگروفودنیوز – چهارمین جشنواره برترین های صنایع غذایی بر حسب نظرسنجی ماهنامه اقتصاد سبز در طول سال از مصرف کنندگان صورت می گیرد و شرکتهای برتر در هر صنف در رقابتی تنگاتنگ به نوعی محبوبیت خود را به رخ یکدیگر می کشند .

 

محمدرضا جمشیدی ، مدیر اجرایی چهارمین جشنواره برترین های صنایع غذایی ضمن تشکر از همکاری اتاق بازرگانی در برگزاری این جشنواره در سه دوره قبل گفت جشنواره امسال در محیط علمی و در انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور برگزار می شود ، در سومین ددوره از این جشنواره از ۳۶ شرکت در دوازده گروه صنایع غذایی کنسرو، فرآورده‌های گوشتی، اسنک، نوشیدنی‌ها، روغن، نان، لبنیات، شیرینی و شکلات، ماکارونی، قارچ، زعفران و چای و ادویه و سبزیجات خشک تقدیر بعمل آمد .

گفتنی است مشتری‌مداری، کیفیت، قیمت و ارائه خدمات از جمله شاخص‌های انتخاب برترین‌های صنایع غذایی از دید مصرف کنندگان در این همایش است که شرکت برگزیده با جمع آوری امتیازات در طول سال موفق به انتخاب و کسب تندیس و لوح تقدیر از این جشنواره می شوند .

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *