اهم اخبار

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: بازرگانی حوزه کشاورزی به وزارت کشاورزی بازگردد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: در مدت زمانی مشخص با توجه به شرایط کشور، سیاست‌گذاری بخش بازرگانی حوزه کشاورزی در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت ولی الان باید به وزارت کشاورزی بازگردد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)؛ به نقل از خانه ملت، علی بختیاری در خصوص انتقال بخش بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی به وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: نمایندگان اعتراض خود را نسبت به انتقال بخش بازرگانی از وزارت جهاد کشاورزی به وزارت صنعت معدن و تجارت اعلام کردند.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طبق قانون مسئولیت بازرگانی بخش کشاورزی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است، ادامه داد: در این نشست اعلام شد که در مدت زمانی مشخص با توجه به شرایط کشور سیاست‌گذاری بخش بازرگانی حوزه کشاورزی در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه انتقال بخش بازرگانی کشاورزی به وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازه زمانی مشخص صرفاً جهت تنظیم بازار است، عنوان کرد: اختیارات حوزه بازرگانی کشاورزی بر اساس قانون کماکان در اختیار وزارت جهاد کشاورزی است.

بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی تأکید داشتند برای جلوگیری از آسیب به بخش کشاورزی اختیارات تولید و بازرگانی محصولات بر عهده وزارت جهاد کشاورزی باشد.

سرویس خبری: مجلس و دولت

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *