اهم اخبار

فروشندگان عنوان کردند: ثبات قیمت انواع گوشت قرمز در ماه رمضان

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

قیمت گوشت قرمز گوسفندی و گاوی در ماه مبارک رمضان افزایش نخواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایسنا، با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان از سه شنبه هفته جاری صحبت‌هایی در ارتباط با افزایش یا عدم افزایش قیمت گوشت مطرح شد و قرار بود در هفته گذشته جلسه‌ای در این رابطه مابین وزارت جهاد کشاورزی و نیز اتحادیه گوشت گوسفندی و گاوی برگزار شود که به دلیل عدم حضور مسئولان این وزارتخانه لغو شد.

علی‌اصغر ملکی، رییس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این‌که در حال حاضر بازار از ثبات خوبی برخوردار است، اظهار کرد: گوشت گوسفندی در ماه مبارک رمضان بدون افزایش قیمت، کیلویی ۳۰ هزار تومان در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: گوشت گوسفندی با قیمت ۲۶ تا ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان به دست مغازه‌دار می‌رسد و پس از آن نیز کیلویی ۳۰ هزار تومان در بازار عرضه خواهد شد.

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان این‌که قیمت گوشت در ماه رمضان افزایش نخواهد یافت، تصریح کرد: گوشت قرمز در حالی کیلویی ۳۰ هزار تومان در بازار عرضه خواهد شد که نسبت به اسفند‌ پارسال ۴۰۰۰ کاهش یافته است.

علی خندان‌رو جوان، رییس اتحادیه گوشت گاوی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این‌که گوشت گوساله نیز در ماه مبارک رمضان افزایش قیمت نخواهد داشت، گفت: گوشت گوساله مخلوط هر کیلوگرم ۳۲ هزار تومان عرضه خواهد شد که افزایش یا کاهش قیمتی در این رابطه نخواهیم داشت.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *