اهم اخبار

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران:بی‌توجهی به استاندارد سلامتی مردم را به مخاطره می‌اندازد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیرعامل صنایع شیر ایران در پیامی به مناسبت روز ملی استاندارد گفت: بی توجهی به مقوله استاندارد موجب از دست رفتن مشتریان و کاهش درآمد و مخاطرات سلامتی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری اگروفودنیوز، سید ابراهیم حسینی مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران  در این پیام تاکید کرده است:استاندارد به معنای نظم و قانون  بخشی است که به صورت قواعد، مقررات و به منظور ایجاد هماهنگی و وحدت رویه، افزایش میزان تفاهم، تسهیل ارتباطات، توسعه صنعت، صرفه جویی در اقتصاد ملی، حفظ سلامت و ایمنی عمومی، گسترش مبادلات بازرگانی داخلی و خارجی و …. به کار می رود.

در بخش دیگری از این پیام امده است: با اجرای استانداردها در سطح ملی و  بین المللی ، افزایش صادرات، فروش داخلی، تأمین ایمنی، بهداشت مصرف کنندگان، صرفه جوئی در وقت و هزینه ها و در نتیجه افزایش درآمد ملی و رفاه عمومی و کاهش قیمتها را خواهیم داشت.استاندارد نه تنها تامین کننده منافع  مصرف کننده است بلکه استواری نظام صنعت و فن آوری نیز از اهداف آن به شمار می آید. به این ترتیب، شالوده استواری را برای پیشبرد و توسعه صنعت و اقتصاد فراهم می سازد.

در این پیام امده است:شرکت صنایع شیر ایران این افتخار را دارد که در سالیان گذشته همواره بعنوان نمونه کشوری استاندارد معرفی گردیده است و در سال جاری نیز شرکتهای شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان و اصفهان در سطح ملی و کشوری واحد نمونه انتخاب شده اند. همچنین مدیران محترم کیفیت شرکتهای پگاه اصفهان ، پگاه گلپایگان و پگاه فارس بعنوان مدیران نمونه کیفیت برگزیده شده اند.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *