اهم اخبار

مدیر روابط عمومی پگاه تهران عنوان کرد : آمادگی برگزاری کلاسهای آموزشی با حضور اساتید پگاه در نمایشگاههای تخصصی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

 

[heading]به گزارش اگروفودنیوز – سید عباس موسوی، مدیر روابط عمومی پگاه تهران در حاشیه چهارمین نمایشگاه بین المللی قهوه و تجهیزات در غرفه پگاه تهران در گفتگو با خبرنگاران اگروفودنیوز و فودنا سرانه مصرف قهوه در کشور را بسیار پایین دانست با مظلوم دانستن این صنعت گفت : متاسفانه کافی شاپها استانداردسازی نشده و آموزش لازم را ندیده اند [/heading]

موسوی ادامه داد : مجموعه پگاه با توجه به نظر سنجی انجام شده ، محصولی با ذائقه مردم سازگار است تولید می کند . صنعت قهوه دومین صنعت تجاری جهان است و اشتغال زایی بالایی دارد. خواص بالای آن تقویت حافظه است. پگاه بیش از ۲۰ محول پودری دارد که ۷ نوع آن محصولات پودری قهوه و کاکائو است.

در حال حاضر پگاه آمادگی برگزاری کلاسهای آموزشی و بازرایابی را در جنب نمایشگاههای تخصصی همچون نمایشگاه قهوه برگزار کند.

خوشبختانه پگاه ، شرکتی است که همواه سالم کار کرده و همین امر باعث اعتماد مردم به این مجموعه شده است. شرکت پگاه به سلامت ارزش بالایی قائل است به همین دلیل به پروژه های ورزشی همچون مسابقات فوتبال صنعت غذا که هم اکنون به میزبانی پگاه تهران برگزار می شود ، اهمیت می دهد چرا که همواره بر این اعتقاد بودم که تغذیه سالم و تحرک دو عامل اصلی جسم و روح است و چه بهتر که این امر در خود خانوده صنعت غذا انجام شود و پگاه آمادگی دارد علاوه بر مسابقات فوتبال در سایر رشته ها حتی برای بانوان محترم نیز مسابقات ورزشی را میزبانی کند .

IMG_4176 IMG_4169

 

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *