اهم اخبار

مدیر عامل شرکت ورتو خواستار حمایت دولت از بخش تولید شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

نگین ایوبی در حاشیه هفدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات از افزایش لحظه ای هزینه های تولید انتقاد کرد و خواستار حمایت مسئولان از بخش تولید شد.

 

به گزارش اگروفودنیوز، نگین ایوبی در حاشیه هفدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات، نمایشگاه امسال  را مثبت ارزیابی کرد و عنوان کرد البته نمایشگاه امسال نسبت به سال های گذشته ضعیف تر بود و نمی توان گفت عالی بود. تعداد شرکت کنندگان نسبت به سال های قبل کاهش پیدا کرده بود که می تواند به دلیل شرایط بد اقتصادی باشد. امیدواریم نمایشگاه بتواند بازتاب خوبی داشته باشد.

البته مثل سالهای قبل متخصصان برای بازدید آمده بودند ولی تولید کنندگان کم بودند. به هر حال شرکت در نمایشگاه هزینه های خاص خودش را دارد.

با توجه به اینکه محصول ما جدید و خاص است و تازه بازار شده است، نمایشگاه نیز هم برای خودمان وهم برای بازدیدکنندگان از غرفه ما جذابیت داشت. ما از تعداد بازدیدکنندگان و استقبالشان از محصول راضی بودیم، ولی بازخورد آن بعد از نمایشگاه معلوم می شود.

در حال حاضر در بحث تولید آزاردهنده ترین مسئله نوسانات قیمت ارز است که باعث نوسان قیمت ها شده و هزینه های تولید را حدود ۳ تا ۴ برابر بالا برده است که متأسفانه این افزایش قیمت هم ثابت نیست و لحظه به لحظه در حال تغییر است. در حالی که امکان اعمال این هزینه ها بر روی اجناس تولیدی امکان پذیر نیست و یک بی ثباتی را در بازار به وجود می آورد و این باعث ایجاد ضرر برای تولید کننده می شود و یا باید محصول را با پیش بینی افزایش قیمت آینده عرضه کنیم که این به معنی تحمیل هزینه اضافه به مشتری است که همه جور دست تولید کنندگان را بسته است.

امیدواریم دولت محترم، امسال که سال حمایت از تولید ملی است تولید کنندگان داخلی را حمایت کند و قدمی مثبت در جهت رفع مشکلات تولید کنندگان انجام بدهد چون اگرشرایط تولید به همین شکل بماند خیلی از همکاران ما مجبور به تعطیلی می شوند.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *