اهم اخبار

مدیر کل نظارت بر محصولات سازمان حمایت خبر داد: ابلاغ سقف قیمت شیر خام و ۱۴ قلم فرآورده‌های لبنی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رستمی گفت: سقف قیمت کیفی‌ترین شیر خام و همچنین ۱۴ قلم فرآورده‌های لبنی تعیین و ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رستمی مدیر کل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به آخرین تصمیمات گرفته شده در چهلمین جلسه کار گروه تنظیم بازار، گفت: سقف قیمت کیفی‌ترین شیر خام و همچنین ۱۴ قلم فرآورده‌های لبنی تعیین و ابلاغ شده است.

 رستمی در ادامه افزود: بر این اساس و با توجه به دریافت اطلاعاتی مبنی بر افزایش قیمت شیر خام به ویژه از سوی واحد‌های دامداری صنعتی، پیگیری لازم در خصوص رعایت سقف قیمت‌های مصوب انجام گرفته است.

او اضافه کرد: همچنین پرونده تخلف برای واحد‌هایی که از مصوبات قانونی تمکین نکرده اند تشکیل و به مراجع تعزیری ارسال و این موضوع با جدیت ادامه خواهد داشت که در این خصوص مجدد اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر کل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه شیر خام در فهرست اقلام اولویت‌دار بازرسی قرار گرفته است، تصریح کرد: همچنین گزارش‌هایی مبنی بر افزایش قیمت برخی محصولات لبنی توسط چند واحد تولیدی، دریافت شده که در این زمینه نیز پرونده تخلف برای واحد‌هایی که از مصوبات قانونی تمکین نکرده‌اند تشکیل و به مراجع تعزیری ارسال شده است.

سرویس خبری: صنعت غذا

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *