اهم اخبار

مذاکرات معاون وزیر جهاد با بلاروس برای واردات گوشت گوساله

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

وزارت امور خارجه بلاروس اعلام کرد: در جریان ملاقات یوری لازارچیک، سفیر بلاروس در ایران با حسن رکنی، معاون وزیر جهاد کشاورزی ایران مذاکراتی در مورد امکان واردات گوشت از بلاروس صورت گرفت.

 

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری وزارت امور خارجه بلاروس، بلتا اعلام کرد: در جریان ملاقات یوری لازارچیک، سفیر بلاروس در ایران با حسن رکنی، معاون وزیر جهاد کشاورزی ایران در مورد امکان واردات گوشت از بلاروس مذاکراتی صورت گرفت.

دو طرف در مورد موضوعات جاری همکاری بلاروس و ایران در زمینه کشاورزی به ویژه چشم‌انداز همکاری متخصصان دامپزشکی و رادیولوژی دو کشور برای صادرات گوشت گوساله بلاروس به ایران بحث و گفتگو کردند.

سفیر بلاروس ضمن ابلاغ تبریک لئونید زایاتس، وزیر کشاورزی و مواد غذایی بلاروس به حجتی همتای ایرانی‌اش برای انتصاب دوباره وی به این سمت، ابراز امیدواری کرد: متخصصان دامپزشکی و رادیولوژی ایران به زودی به بلاروس سفر کرده تا از نزدیک شرکت‌های برتر گوشت و محصولات لبنی را بررسی کنند و کیفیت محصولات این کشور را تایید نمایند.

حسن رکنی از فعالیت های انجام شده توسط کارگروه بلاروس- ایران برای همکاری در زمینه کشاورزی ابراز رضایت و تایید کرد که به زودی متخصصان ایرانی به این کشور سفر خواهند کرد.

به گزارش فارس، پیش از این همین پایگاه خبری به نقل از ایگور بریلو، معاون وزارت کشاورزی و مواد غذایی بلاروس اعلام کرده بود، ایران نسبت به واردات گوشت گوساله از بلاروس ابراز تمایل کرده است.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *