اهم اخبار

مراسم روز جهانی کارگر در کارخانه پگاه تهران برگزار شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مراسم روز جهانی کارگر همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل ( ع ) ، مراسم بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر با حضور دکتر جودکی مدیر عامل ، میر قائم مقام مدیر عامل ، عزیزی عضو هیئت مدیره ، جمعی از معاونین ، مدیران و همکاران شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران ، جشن با شکوهی در پگاه تهران برگزار شد .
به گزارش اگروفودنیوز به نقل از روابط عمومی پگاه تهران در ابتدا دکتر جودکی مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران ، ضمن خیر مقدم و تبریک روز کارگر از زحمات صادقانه همـکاران شرکت در سال گذشتـه که موجبات رشد و تعالی شرکت را فراهم سـاخته است ، صمیمانه تشکر نمود . وی افزود : بی شک تعامل شایسته مدیران با همکاران مجموعه و ایجاد فضـایی شاد و صمیمی در این موفقیت سهـم بسزایی داشته که امیـدواریم تداوم یابد .

 

              
وی ابراز امیدواری کرد : به یاری خدا وند بزرگ وهمت همه شما همکاران بتوانیم در سال ۹۶ با برنامه ریزی انجام گرفته به سوی اهداف ترسیم شده این صنعت حرکت نماییم .
سپس دکتر میر قائم مقام مدیر عامل و سخنران بعدی مراسم ، فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز جهانی کار و کارگر را به همکاران شرکت تبریک گفتند .
در ادامه از همکاران برگزیده سال ۹۵ با اهدای تندیس و هدایا تقدیر شد .

مهندس هادی مدیر واحد نظام پیشنهادات شرکت ، با ارائه گزارش مختصری از عملکرد نظام پیشنهادات شرکت ، افزود : خوشبختانه با ایجاد فضایی پر نشاط و همراهی صادقانه و استقبال مدیریت ارشد شرکت ، شاهد رشد روزافزونی در ارائه پیشنهادات سازنده در همه سطوح بودیم که امیدواریم این روند تداوم یابد .
در ادامه از پیشنهادات برتر سال ۹۴ تقدیر شد .
شایان ذکر است اجرای برنامه های هنری متنوع و برگزاری مسابقه از دیگر بخش های این مراسم بود که با استقبال همکاران شرکت روبرو شد .

 

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *