اهم اخبار

میهمانی ویژه روز خبرنگار در گروه صنایع غذایی فارسی + تصاویر

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

میهمانی ویژه روز خبرنگار در گروه صنایع غذایی فارسی در فودکورت قلهک این مجموعه برگزار شد

به گزارش اگروفودنیوز، در این مراسم ، محمدرضا فارسی مدیرعامل گروه صنایع غذایی فارسی از راه اندازی کارخانه مواد غذایی فارسی خبر داد وی سپس از تاریخچه غذای فارسی توضیحاتی ارائه کرد  و اظهار کرداستقبال مردم و شرکتها از این مجموعه باعث شد که علاوه بر حفظ تهیه غذای فارسی ، به سمت تولید صنعت نیز حرکت کنیم .

فارسی افزود هم اکنون غذاهای آماده شرکت صنایع غذایی فارسی در رستوران های زنجیره ای معتبر از جمله شهروند و اغلب در سوپرمارکتهای مناطق ۱،۲،۳،۴،۵ و۶ تهران عرضه می شود .

وی همچنین از راه اندازی دو فودکورت در قلهک و مجموعه هروی سنتر خبر داد و افزود در آینده خبرهای بیشتری از این مجموعه خواهید شنید .

گفتنی است شادروان حاج محمدعلی فارسی بنیان گذار تهیه غذای فارسی در سال ١٣۴۴ در سایه الطاف الهی پذیرایی زائران سرزمین وحی را به عهده گرفت و پس از گذشت بیست سال مدیریت گروه حج ، در سال ۱۳۶۴ فعالیت خود را در تالارداری و خدمات مجالس شروع کرد و با توجه به رضایت و استقبال روز افزون مشتریان عزیز توانست روز به روز بر کیفیت کار خود بیفزاید. و در طی این سالها، انتقادات و پیشنهادهای سازنده مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دادیم.

اکنون پس ازگذشت یک عمر (۴۴ سال) تلاش و تحصیل تجربیات بسیار، گروه صنایع غذایی فارسی افتخار دارد که در منازل، میهمانی‌ها، جشن‌ها، اجلاس و به عبارتی کنار شما جای گرفته است.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *