اهم اخبار

نامه سرگشاده مرغداران به رئیس جمهور: مرغ‌ها گرسنه‌اند

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

جمعی از تشکل‌های بخش طیور کشور با ارسال نامه‌ای سرگشاده به رئیس جمهور کشورمان با اشاره به مشکلات تامین خوراک دام درباره قطع شدن احتمالی تولید مرغ و تخم مرغ در آینده نزدیک هشدار دادند.

 

به گزارش پایگاه خبری اگروفودنیوز؛ جمعی از تشکل‌های بخش طیور کشور با ارسال نامه‌ای سرگشاده به حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان با اشاره به مشکلات تامین خوراک دام درباره قطع شدن احتمالی تولید مرغ و تخم مرغ در آینده نزدیک هشدار دادند.

در نامه مشترک انجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه اتحادیه مرغداران میهن، انجمن ملی شرکتهای زنجیره‌ای تولید گوشت مرغ و اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی آمده است:

جناب آقای دکتر روحانی

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و دعای خیر

احتراما، مستحضر می‌باشید که مدت‌های مدیدی تامین نهاده‌های اساسی مورد مصرف خوراک طیور به علت عدم تخصیص و یا تامین ارز با وقفه روبرو شد با حل شدن موقت این موضوع متأسفانه مشکلات کامیونداران به خصوص از اول مهرماه بر معضلات موجود اضافه کرد بطوری که اغلب تولیدکنندگان به خاطر عدم حمل مواد اولیه از مبادی ورودی تقریبا نمی‌توانند طیور خود را تغذیه کنند.

در صورتی که اقدام عاجلی برای رفع مشکل حمل این مواد اولیه توسط دولت به عمل نیاید متاسفانه سرنوشت تولید کاملا مبهم و کشور در آینده نزدیک از نظر تولید جوجه یکروزه (گوشتی و تخمگذار)، گوشت و تخم‌مرغ در مضیقه قرار خواهد گرفت.

تولیدکنندگان محصولات طیور تا امروز تمام تلاش خود را علیرغم زیان بسیار و غیرقابل تحمل به کار بستند بلکه امیدب به وجود آید، لکن دیگر تحمل از دست رفته و مسئولیت عدم تامین نهاده‌ها و به تبع آن توقف تولید متوجه مسئولان امر می‌باشد.

انجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه اتحادیه میهن – اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی – انجمن ملی شرکت‌های زنجیره‌ای تولید گوشت مرغ

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *