اهم اخبار

نان روستا محصول جدیدی از شرکت نان آوران سبوس

۱ دیدگاه
image_pdfimage_print
دو محصول جدید شرکت نان آوران به نام «نان روستا» و «نان عشایر» که این روزها از فروشگاه‌های زنجیره ای نان آوران و سایر فروشگاه‌های معتبر قابل خریداری است، قدمی است در راستای آوردن نان روستاییان به سفره ما شهری‌ها.
به گزارش اگروفودنیوز  به نقل از تیتر۲۰ – شرکت «نان آوران» یکی از بزرگ‌ترین برند‌های تولید نان سنتی،دو محصول جدید به نام «نان روستا» و «نان عشایر» را روانه بازار کرده است  که این روزها از فروشگاه‌های زنجیره ای نان آوران و سایر فروشگاه‌های معتبر قابل خریداری است، قدمی است در راستای آوردن نان روستاییان به سفره ما شهری‌ها.

به نظر می‌رسد شروع واحدی برای تولید نان‌های سنتی در شرکت نان آوران با افتتاح واحدی به نام «دکتر سبوس» مورد توجه قرار گرفت که درحال‌حاضر اسم این برند روی بسته‌های نان عشایر و نان روستایی نان آوران هم درج شده است.
این واحد فعالیت خود را بیش از همه روی خمیر ترش لاکتیکی و سبوس تخمیری و استفاده حداکثری تر این مواد متمرکز کرده است. به گفته علیرضا مروت پور، مدیر عامل نان آوران در این زمینه برند نان آوران یکی از مشتریان همیشگی «پارسیان آنزیم ایرانیان است» چرا شرکت پارسیان آنزیم ایرانیان تولیدکننده خمیر ترش لاکتیکی و سبوس تخمیری برنج و گندم است.
گفتنی است که در واحدهای پخت نان سنتی از میزان کمی موادشیمیایی استفاده می‌شود و اینک «ساب‌برند» «دکتر سبوس» با وارد شدن به حوزه پخت نان‌های محلی، فاز دیگری از فعالیت‌های نان آوران را رقم زده است.
امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

نظر برای این مطلب

  1. فراهانی says:

    تاریخ نمایشگاه جدید اگرو فود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *