اهم اخبار

ناگفته های صنعت بکر مشاوره مدیریت

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

به گزارش اگروفودنیوز به نقل از پایگاه خبری تولید آنلاین، صنعت مشاوره در ایران بسیار دست نخورده است و جای رشد بسیار بالایی دارد و مشاوران می توانند تاثیر بسیار زیادی در آینده کسب و کارها در ایران داشته باشند. بنابراین در گوشه گوشه ایران این فرصت برای مشاوران در زمینه های مختلف کسب و کاری وجود دارد که به صورت حرفه ای وارد کار مشاوره در کلاس جهانی بشوند، به شرکتها در حل مساله و رشد کمک کنند و درآمدهای خوبی به عنوان فریلنسر کسب کنند.

همایش «مشاورشو» روز پانزدهم تیر ماه در  سالن همایش هاى پردیس کوروش برگزار می شود. این رویداد براى مشتاقان صنعت مشاوره مدیریت و علاقه مندانی که می خواهند تاثیرى در این صنعت بکر داشته باشند، می تواند خبر خوبى باشد. شنیدن ناگفته هاى این صنعت از زبان کارآفرینان برتر این حوزه و انتقال تجربیاتشان، فصل مشترک خواسته هاى طرفداران دنیاى مشاوره است. دنبال کردن ردپایی برگزارکنندگان این همایش ما را به شرکت تجربه شاپرک آبی و مدرسه مشاوره شاپرک میرساند.

مدرسه مشاوره شاپرک بر اساس تجربیات ٧ ساله شرکت مشاوره مدیریت تجربه شاپرک آبى در همکارى با شرکتهاى بین المللى فعال در ایران و شرکت هاى موفق ایرانى طراحى شده است. مدرسه اى که به شما کمک خواهد کرد تا در زمینه تخصصی تان به یک مشاور موفق و معتبر با اثربخشى بالا  تبدیل شوید.

در پاسخ به پرسش هایی چون صنعت مشاوره در کلاس جهانى چیست؟ مشاور کسب و کار کیست؟ مسیر حرفه اى مشاور شدن چگونه است و آیا روشى برای یادگیرى این حرفه وجود دارد؟ شرکت شاپرک آبی با همراهی تعدادی از مشتریان معتبر خود، همایشى با عنوان “مشاورشو ” را برگزار می کند.

این همایش با حضور و حمایت بنیانگذاران و مدیران عامل چندی از شرکت های خوشنام و علاقه مند به صنعت مشاوره، برای کمک به ایجاد بسترى مناسب و پویا، جهت توسعه و بهبود توانمندى و دانش نیروهاى متخصص فعال و یا علاقه مندان ورود به این صنعت برگزار خواهد شد.

اگر فکر مى کنید مى توانید مشاورى توانمند باشید، ایده هاى جذابى براى این صنعت دارید و یا به دنبال چالش یادگیرى متفاوتى می گردید، حضور در این همایش مى تواند آغاز راه شما باشد.

علاقه مندان، اطلاعات بیشتر رامی توانند در وبسایت همایش www.shaparak.school جستجو نمایید.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *