1

ناگفته های صنعت بکر مشاوره مدیریت

به گزارش اگروفودنیوز به نقل از پایگاه خبری تولید آنلاین، صنعت مشاوره در ایران بسیار دست نخورده است و جای رشد بسیار بالایی دارد و مشاوران می توانند تاثیر بسیار زیادی در آینده کسب و کارها در ایران داشته باشند. بنابراین در گوشه گوشه ایران این فرصت برای مشاوران در زمینه های مختلف کسب و کاری وجود دارد که به صورت حرفه ای وارد کار مشاوره در کلاس جهانی بشوند، به شرکتها در حل مساله و رشد کمک کنند و درآمدهای خوبی به عنوان فریلنسر کسب کنند.

همایش «مشاورشو» روز پانزدهم تیر ماه در  سالن همایش هاى پردیس کوروش برگزار می شود. این رویداد براى مشتاقان صنعت مشاوره مدیریت و علاقه مندانی که می خواهند تاثیرى در این صنعت بکر داشته باشند، می تواند خبر خوبى باشد. شنیدن ناگفته هاى این صنعت از زبان کارآفرینان برتر این حوزه و انتقال تجربیاتشان، فصل مشترک خواسته هاى طرفداران دنیاى مشاوره است. دنبال کردن ردپایی برگزارکنندگان این همایش ما را به شرکت تجربه شاپرک آبی و مدرسه مشاوره شاپرک میرساند.

مدرسه مشاوره شاپرک بر اساس تجربیات ٧ ساله شرکت مشاوره مدیریت تجربه شاپرک آبى در همکارى با شرکتهاى بین المللى فعال در ایران و شرکت هاى موفق ایرانى طراحى شده است. مدرسه اى که به شما کمک خواهد کرد تا در زمینه تخصصی تان به یک مشاور موفق و معتبر با اثربخشى بالا  تبدیل شوید.

در پاسخ به پرسش هایی چون صنعت مشاوره در کلاس جهانى چیست؟ مشاور کسب و کار کیست؟ مسیر حرفه اى مشاور شدن چگونه است و آیا روشى برای یادگیرى این حرفه وجود دارد؟ شرکت شاپرک آبی با همراهی تعدادی از مشتریان معتبر خود، همایشى با عنوان “مشاورشو ” را برگزار می کند.

این همایش با حضور و حمایت بنیانگذاران و مدیران عامل چندی از شرکت های خوشنام و علاقه مند به صنعت مشاوره، برای کمک به ایجاد بسترى مناسب و پویا، جهت توسعه و بهبود توانمندى و دانش نیروهاى متخصص فعال و یا علاقه مندان ورود به این صنعت برگزار خواهد شد.

اگر فکر مى کنید مى توانید مشاورى توانمند باشید، ایده هاى جذابى براى این صنعت دارید و یا به دنبال چالش یادگیرى متفاوتى می گردید، حضور در این همایش مى تواند آغاز راه شما باشد.

علاقه مندان، اطلاعات بیشتر رامی توانند در وبسایت همایش www.shaparak.school جستجو نمایید.