اهم اخبار

نایب رئیس مجلس: استیضاح وزیر کشاورزی در شرایط کنونی غیرمنطقی است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی استیضاح وزیر جهاد کشاورزی را با توجه به مشغله مجلس و سه ماه زمان باقیمانده تا انتخابات، غیرمنطقی دانست و گفت: مشخص نیست چرا برخی نمایندگان کمیسیون های غیرتخصصی مجلس به دنبال استیضاح وزیرند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «مسعود پزشکیان» امروز (چهارشنبه) در حاشیه آیین انتقال دستاوردهای پژوهشی بخش کشاورزی به بخش خصوصی درباره احتمال استیضاح وزیر جهاد کشاورزی افزود: اکنون نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بررسی برنامه ششم توسعه و بودجه ۹۶ مشغولند و پس از آن تعطیلات نوروزی و روزهای انتخابات فرامی رسد. بنابراین اکنون برای استیضاح وزیر جهاد کشاورزی فرصت مناسبی نداریم.
وی گفت: به طور طبیعی مجلس زمانی مداخله می کند که بتواند شرایط بهتری را ایجاد کند اما در صورت برکناری وزیر، این وزارتخانه باید با سرپرست اداره شود که منطقی نیست.
پزشکیان یادآوری کرد: اکنون سه ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقیمانده است.
به گزارش ایرنا، هفته گذشته نامه ۵۴ نماینده مجلس شورای اسلامی برای استیضاح وزیر جهاد کشاورزی تقدیم هیات رییسه شد که باید برای بررسی، به کمیسیون مرتبط ارجاع شود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیست و نهم اردیبهشت ماه سال آینده در سراسر کشور برگزار می شود.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *