اهم اخبار

نشان جهانی انگور به دیار تاکستان‌های زرخیز ملایر رسید

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم گفت: با تلاش شبانه روزی مسئولان اجرایی استان، شهرستان و پیگیری‌های مستمر نمایندگان ملایر در مجلس شورای اسلامی امروز مجوز جهانی شدن انگور ملایر صادر شد.

 

به گزارش پایگاه خبری اگروفودنیوز؛ حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه در ملایر، با اشاره به اینکه کسب عنوان جهانی انگور ملایر در راستای توسعه روز افزون شهرستان ملایر اثربخش خواهد بود اظهارداشت: کسب این عنوان بعد از ثبت ملی مبل و منبت بهترین هدیه‌ای است که توسعه و پیشرفت اقتصادی شهرستان ملایر را به دنبال دارد.

وی تاریخ ۱۰ آذر ماه سال ۹۷ را به عنوان نقطه عطفی در تاریخ نمایندگی و دوران خدمت خود در مجلس شورای اسلامی دانست و ضمن تبریک به کشاورزان و باغداران ملایری افزود: این هدیه ارزشمند حاصل تلاش و‌جدیت آنها و برگ زرینی بر افتخارات ملایراست.

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: امیدواریم از درگاه جهانی شدن انگور ملایر بتوانیم با کمک کشاورزان عزیز و همت مسئولان اجرایی رونق مضاعفی را در حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی انگور در ملایر ایجاد کنیم.

مراحل ثبت جهانی انگور در مراحل پایانی ثبت جهانی قرار داشت که با حضور نمایندگان فائو در۲۴ آبان ماه و بررسی‌های نهایی در تاریخ ۱۰ آذر ماه امسال، مجوز ثبت جهانی انگور ملایر صادر و برگ زرینی بر افتخارات شهر تاکسان‌های زرین افزوده شد .

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *