اهم اخبار

نماینده مردم دماوند در مجلس:صنعت زنبورداری در حال نابودی است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print
[heading]نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عملکرد دولت در واردات ملکه‌ی زنبور عسل به کشور مناسب نیست. متاسفانه ادامه این روند منجر به نابودی کامل صنعت پرورش زنبور عسل است که در حال نابودی است.[/heading]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) حمیدرضا مشهدی عباسی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی خطاب به وزارت راه و شهرسازی گفت:‌ تقاضا دارم نسبت به خیابان‌ها و محوطه‌سازی مسکن مهر توجه شود، زیرا در فصل زمستان مردم برای تردد در این شهرک‌ها با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند.

وی افزود: برخی انشعابات و مسیرهای عبور و مرور در این منطقه دارای مشکلاتی بوده که نیاز به توجه بیشتری دارد؛ بنابراین لازم است با شن ریزی تردد این قشر ضعیف جامعه تسهیل شود.

وی تاکید کرد: ضمن تشکر از مسئولان وزارت راه در امور راه‌داری نسبت به نصب روشنایی در برخی مسیرهای شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند اما این موارد تکمیل نشده و باید در اجرای آن تسریع به عمل آید.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تذکری خطاب به مدیران بنیاد مستضعفان تصریح کرد:‌ تقاضا دارم نسبت به عبور خط لوله گاز از مسیر املاک بنیاد جهت گازرسانی به برخی محله‌های این شهرستان توجه شود.

وی همچنین در تذکری به وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: تا زمان دیر نشده است باید صنعت پرورش زنبور عسل زنده شده و نسبت به واردات ملکه اصلاح شده به کشور اقدام گردد.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *