اهم اخبار

هدف جهاد کشاورزی حمایت از تولید داخلی است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

قزوین- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هدف اساسی جهاد کشاورزی ؛ حمایت از تولیدات داخلی است.

به گزارش اگروفودنیوز به نقل از مهر، فاطمه خمسه روز شنبه در اولین جلسه ستاد تنظیم بازار استان در سال ۹۷ که با حضور منوچهر حبیبی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی استانداری و معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و  افزود : یکی از مباحث مهم در اقتصاد کشور؛ استفاده از محصولات داخلی و تنظیم بازار داخلی است که باید توجه ویژه به این مهم شود.

وی افزود: وزارت جهادکشاورزی طی سال گذشته در زمینه گندم، جو، شکر و روغن توانست گامهای مهمی بردارد.

خمسه  به توزیع اقلام مورد نیاز مردم در شب در استان اشاره کردو اظهار داشت : امسال بازار شب عیداستان آرام بود و هیچ گونه مشکلی در زمینه تامین و توزیع اقلام اساسی و مورد نیاز شهروندان استان وجود نداشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت : الحمداله در سال جاری شهروندان استان از میوه شب عید کاملا رضایت داشتن و با یک برنامه ریزی مناسب هیچگونه کمبودی در نحوه عرضه وتوزیع میوه برای مردم نبود.

وی به توزیع گوشت سفید منجمد در استان اشاره کرد و گفت : مرغ منجمد نیز به میزان کافی در سردخانه ها  ذخیره سازی شده بود که در ایام عید به میزان کافی ومناسب در اختیار شهروندان استان قرار گرفت.

به گفته ی این مقام مسئول؛ در ایام تعطیلات نوروز؛ ۱۸۸ تن مرغ منجمد در استان توزیع شده که این امر باعث کاهش قیمت مرغ در بازار شد.

خمسه  به توزیع دیگر اقلام اساسی در شب عید  در استان اشاره کرد وگفت : در این ایام برنج نیز  با توجه به سهمیه استانی ۹۵۶ تن در استان توزیع شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد :همچنین ۵۵ تن گوشت قرمز برای تنظیم بازار در شب عید در استان توزیع شد.

این مقام مسئول از کلیه دست اندرکاران ستاد تنظیم بازار و همچنین تشکل های بخش کشاورزی به جهت تعامل، همکاری و هماهنگی مناسب برای توزیع اقلام اساسی مردم در شب عید قدردانی کرد.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *