اهم اخبار

همزمان با جنگ سرد سیاسی / بستنی اوباما کوچولو در روسیه تولید شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print
این بستنی که به تازگی تولید شده “اوبامکا” نام دارد و پوششی از شکلات را دارد و بر روی آن تصویر یک پسر جوان آفریقایی است که لبخند بر لب دارد.
به گزارش اگروفودنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، یک شرکت روسی در تلاش است تا همزمان با سردی روابط میان مسکو و واشنگتن با ساخت یک بستنی به نام “اوباما کوچولو” مقام های امریکایی را تحریک کند.
خبرگزاری “رویترز” در ادامه می نویسد:”روابط میان دو کشور امریکا و روسیه از زمان الحاق کریمه به فدراسیون روسیه در سال ۲۰۱۴ میلادی و مداخله مسکو در سوریه از طریق نظامی به سردی گراییده است. برخی از مقام های امریکایی مسخره کردن اوباما در ساخت بستنی جدید در روسیه را اقدامی نژادپرستانه و توهینی به اوباما قلمداد کرده اند”.
شرکت “اسلاویستا” تولید کننده این بستنی با انتشار بیانیه ای گفته است که تنها هدفش شاد کردن کودکان و خریداران بوده است. این شرکت افزوده است:”بستنی های ما با پوشش ها و مدل های مختلفی هستند و در آن از مردمانی از نژادهای مختلف برای طرح روی بستنی الهام می گیریم”.
این شرکت در کراسنویارسک در شهری در سیبری واقع شده است و ماه گذشته در سرخط خبرها قرار گرفت چرا که کافه ای را افتتاح کرده بود که در آن بازدیدکنندگان با ده ها تصویر از “ولادیمیر پوتین” رییس جمهوری روسیه مواجه می شدند. در این کافه هم چنین تصویر اوباما بر روی کاغذ توالت دستشویی بود و توالت نیز به رنگ پرچم امریکا طراحی شده بود.
امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *