اهم اخبار

هم اندیشی برندهای برتر کشور به میزبانی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) برگزار شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

جلسه هم اندیشی انجمن ملی برند با حضور بیش از ۱۲ برند برتر کشور و معاون سازمان توسعه تجارت ایران و تنی چند از مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، به میزبانی شرکت صنایع شیر ایران در تاریخ ۱۷ مرداد ۹۷ برگزار گردید.
به گزارش اگروفودنیوز، این جلسه که با حضور برند‌های پگاه، سافتلن، بوتان، اویلا، مینو (ساقه طلایی)، زر، نامی نو، میهن، شیرین عسل، هاکوپیان و سن ایچ برگزار گردید با سخنان دکتر حسینی، مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در رابطه با وضعیت فعلی و دستاوردهای ارزشمند صنایع شیر ایران و چگونگی شکل‌گیری برند محبوب و مردمی پگاه و حضور این برند در کشور و میزان صادرات آن آغاز گردید.
در ادامه این مراسم توسط دکتر گنجوی، مشاور انجمن و خانم رضایی، دبیر انجمن برندهای برتر در خصوص چشم‌انداز آینده این انجمن و نقشه‌راه پیش‌رو مطالبی بیان شد و همچنین درباره گزارش‌ عملکرد این انجمن تا به امروز، توضیحاتی داده شد.
مهندس محمدرضا مودودی، معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران نیز در این جلسه در رابطه با حمایت های این سازمان از انجمن و درباره همایش‌های متفرقه مربوط به برند که در کشور برگزار می گردند و همچنین رشد صادرات توضیحاتی را بیان کرد.

در ادامه، جلسه با پرسش و پاسخ مدیران و نمایندگان شرکت‌ها ادامه پیدا کرد و موارد ذیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت:
-لزوم تبدیل ارزش برند به سرمایه جاری در کشور
– لزوم تدوین و اجرای قوانین حمایتی برای برندهای ملی
– ساماندهی تبلیغات و فرهنگ‌سازی در شرکت‌ها
-مشکلات ارزی
-صادرات غیر نفتی
– توسعه زنجیره ارزش
– استراتژی توسعه برند صادراتی
-دانش فنی و علمی_کاربردی
– رابطه برند با بازاریابی و مارکتینگ جهانی

در بخش پایانی جلسه نیز مهندس سید مهدی نیازی، مدیرکل دفتر آمار و فرآوری داده‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت پاسخگوی مشکلات و سئوالات مدیران و نمایندگان شرکت‌ها بود و در مورد سیاست‌های جدید دولت در زمان تحریم‌ها توضیحاتی را ارائه نمود.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *