اهم اخبار

پنجمین دوره مسابقات فوتبال صنعت غذا/ سبزان و مهرام خیلی زود صعود خود را به مرحله بعد مسجل کردند

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در گروه B پنجمین دوره مسابقات فوتبال صنعت غذا، تیمهای سبزان و صنایع غذایی مهرام به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

 

در باری اول تیم سبزان موفق شد با دوگل تیم بهنوش ایران (میزبان مسابقات ) را شکست دهد با این پیروزی صعود سبزان به مرحله بعدی مسابقات قطعی شد و شرکت بهنوش ایران نیز باتوجه به باخت در بازی اول مقابل مهرام از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

 

تیم فوتبال بهنوش

 

تیم فوتبال سبزی ایران (سبزان)

 

 

گفتنی است در این بازی ایوب خوش اندام بازیکن تیم سبزان با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد.

در این بازی تیم سبزان با ترکیب حمید حسنی، مسعود کرم خانی، جاسم سبحانی نژاد، حامد ندری، ایوب خوش اندام، پیمان زارعی، دانیال عطایی (محمد سلطان پور)، علی طاهری (پویان گروسی) و تیم بهنوش با ترکیب اسلام پوراحمدی، نیما صادق زاده، مهدی نوری، علی اصغر هاشمی، اسماعیل میرنژاد (بهنام حیدری)، علی محرابی، منصور نغمه (فرامرز اکبری)، بابک نوری (حسن گرجاسبی) بازی را آغاز کردند.

گلهای این بازی توسط علی طاهری در دقیقه ۹ و دانیال عطایی در دقیقه ۵۰ بازی برای تیم سبزان زده شد.

بازی اول به قضاوت مجید کرمی و کمک داور بهزاد کاوه ، مسعود محمدپور و اصغر سعیدی برگزار شد.

 

در بازی دوم از این گروه نیز تیم قدرتمند مهرام توانست با پنج گل مقابل کانون سردفتران به پیروزی برسد و خیلی زود و قبل از بازی سوم به مرحله بعدی راه یابد. کانون سردفتران نیز با این باخت از صعود به مرحله ی بعدی مسابقات بازماند. گفتنی است در اوایل نیمه دوم کانون سردفتران به علت اخراج یکی از بازیکنانش بازی را با یک بازیکن کمتر ادامه داد.

 

تیم فوتبال کانون سردفتران و دفتریاران

 

تیم فوتبال مهرام

 

در این بازی تیم مهرام با ترکیب علیرضا داوید، ظهیر کامیاب (اکبر وهابی) ، سید وحید حسینی (محمدرضا شاه بهرامی)، داود درودگران، ابوالفضل مردانی (علی زاداحمد)، امیررضا صادق پور، میثم کیا، محمد یوسفی (بختیار ویسی) و تیم کانون سردفتران و دفتریاران با ترکیب علیرضا محمدی، رضا نوبخت محمدی (مرتضی معلم) ، محمدرضا سیدی (ابوالفضل عربیان)، جواد ناظمی (آرمین راستاد)، اشکان محمدشکوهی، محمدرضا محبوبی، علیرضا صنمی و آرش راستاد پا به میدان گذاشتند.

گلهای این بازی را میثم کیا (دقایق ۱۴ ، ۵۱ و ۵۲ )، سیدوحید حسینی (دقیقه ۴۵) و یک گل به خودی برای تیم مهرام به ثمر رساندند.

این دیدار به قضاوت بهزاد کاوه و کمک داور مجید کرمی، مسعود محمدی پور و اصغر سعیدی برگزار شد.

بازیهای بعدی این گروه در تاریخ دوشنبه ۲۴ مهر با بازی دوتیم مهرام و سبزان (برای سرگروهی) و بهنوش ایران و کانون سردفتران برگزار خواهد شد.

گفتنی است این مسابقات هر ساله مهر ماه به مناسبت ۴ رویداد روزجهانی غذا، روز جهانی استاندارد، روز ورزش و تربیت بدنی و روز ملی صادرات برگزار می شود .

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *