اهم اخبار

پگاه تهران تندیس توسعه کیفیت زیست محیطی را دریافت نمود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

[heading] شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران تندیس توسعه کیفیت زیست محیطی را در همایش سراسری در مرکز همایشهای بین المللی برج میلاد دریافت نمود .[/heading]

در حاشیه همایش حامیان محیط زیست که با رویکرد توسعه کیفیت زیست محیطی با همکاری سازمانها و نهادها در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار گردید ؛ خبرنگار روزنامه صمت با آقای مهندس جریان مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می خوانید :

لطفا در خصوص فعالیتها و اقداماتی که در حوزه محیط زیست شرکت پگاه تهران انجام داده است مختصری توضیح دهید .

یکی از استراتژی های مهم در مجموعه پگاه توجه به مسئولیتهای اجتماعی در حوزه محیط زیست می باشد و به عنوان یک استرتژی تعریف شده است .

همواره در مجموعه پگاه سعی شده است که در کنار مسئولیت اقتصادی به مسئولیت اجتماعی در حوزه محیط زیست هم توجه خاصی شود به همین منظور پروژه های متعددی در راستای ارتقای زیست محیطی مجموعه انجام گرفته است که مهمترین آن راه اندازی سیستم فاضلاب صنعتی با روشهای پیشرفته و تبدیل و بازیافت ورودی ها به خروجی های صنعتی جهت مصارف کشاورزی و همچنین استفاده از مواد قابل بازیافت جهت بسته بندی محصولات از اهداف کلان مدیریت  می باشد که در این زمینه پروژه های متعددی تعریف شده است .

در راستای تبلیغ و ترویج محیط زیست همایشهای متعددی را در مجموعه پگاه برگزار نموده و تعامل بسیار سازنده ای با سازمان حفاظت از محیط زیست در راستای آموزش و ارتقای مسایل زیست محیطی در مجموعه شرکتهای تحت پوشش هر ساله انجام گرفته است و نهایتا موضوع توجه به ارتقای سلامت مصرف کنندگان که سعی شده است با غنی کردن محصولات به این مهم دست یابیم . 

 

 

از نظر شما برگزاری چنین همایشهایی چه کمکی به ارتقای فرهنگ حمایت از محیط زیست می تواند داشته باشد ؟

با توجه به شرایط موجود در کشور در بحثهای زیست محیطی که متاسفانه برخی از شاخص ها وضعیت مطلوبی را نشان نمی دهد . از این جهت برگزاری چنین همایشهایی به فرهنگسازی و ترویج توجه ویژه به محیط زیست قطعا کمک خواهد کرد . خوشبختانه همین حرکتها می تواند در راستای توجه و سرمایه گذاری های بیشتر در حوزه محیط زیست کمکهای شایانی نماید . البته سازمان محیط زیست نیز نسبت به سرمایه گذاری هایی که در راستای ارتقای بحث زیست محیطی می باشد  حمایت  لازم را به عمل می آورد .

 

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *