اهم اخبار

پگاه فارس سرآمد در استاندارد کشور/ پگاه فارس برای چهارمین سال واحد نمونه استاندارد کشور شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

شرکت پگاه فارس برای چهارمین سال بعنوان واحد نمونه کشور و همچنین مدیر کنترل کیفی آن بعنوان مدیر نمونه انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، همایش گرامیداشت روز جهانی استاندارد که با حضور معاون اول رییس جمهور؛ وزیرصمت؛ معاون رییس جمهور ومدیرعامل سازمان ملی استاندارد کل کشور و جمعی ازمسیولین کشوری درسالن اجلاس سران برگزار گردید، شرکت شیرپگاه فارس نیز بعنوان واحد برگزیده استاندارد درسطح ملی و لیلا قاسمی بعنوان مدیرکیفی نمونه کشوری معرفی ولوح وتندیس مراسم را دریافت نمودند.

حمید باغبانباشی، مدیرعامل شرکت پگاه فارس در گفتگو با پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی ، ممیزی و نظارت سختگیرانه ارگان های نظارتی بر بحث کیفیت مواد غذایی را باعث رشد صنعت و آرامش مصرف کننده دانست و گفت شرکت پگاه فارس بزرگترین و قدیمی ترین واحد لبنی در استان فارس و جنوب کشور می باشد که تاریخ ۵۵ ساله دارد که روزانه ۵۵۰ تن شیرخام مصرف کرده و از نظر کیفیت از سطح بالایی برخوردار است.

وی افزود شرکت پگاه فارس برای چهارمین سال بعنوان واحد نمونه کشور انتخاب می شود و در سالجاری هم شرکت پگاه فارس و همچنین لیلا قاسمی مدیر کنترل کیفی پگاه فارس بعنوان شرکت و مدیر نمونه انتخاب شدند.

باغبانباشی پایبندی به تعهدات شرکت، مشتری مداری، نوآوری، دانش محور بودن، به روز بودن وهمکاری مستمر با واحدهای نطارتی را از عوامل موفقیت و سرآمد بودن شرکت پگاه فارس دانست.

مدیرعامل شرکت پگاه فارس ادامه داد: از ۹۵ نمونه برداری که از سوی سازمان ملی استاندارد از محصولاتمان در کل سال انجام شده بود بدون حتی یک موردعدم انطباق کاملا سربلند بودیم و این نشان دهنده استمرار کیفیت در یک واحد تولیدی است.

مهندس باغبانباشی افزود: در حال حاضر ۱۲۴ پروانه بهداشت، ۲۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد ، ۱۷ استاندارد اجباری و ۳ استاندارد تشویقی داریم که در این حیث درصنایع غذایی جنوب کشوربی رقیب هستیم.

حمید باغبانباشی صادرات شرکت پگاه فارس را به کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان ،قطرو کشورهای CIS عنوان کرد و گفت با اخذ کد ir اولین شرکت صنایع لبنی بودیم که مجوز صادرات به روسیه را گرفت.

وی افزود: پگاه فارس در بخش آموزش ۱۱۰۰۰ ساعت آموزش در سال گذشته داشته است و همچنین قرارداد با مراکز علمی و دانشگاهی جهت ثبات کیفیت داشته است.

سرویس خبری: صنعت غذا

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *