اهم اخبار

چهار شرکت ایرانی در نمایشگاه صاحبان صنایع غذایی در کشور مغرب حضور می یابند

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

صاحبان صنایع و تجار بزرگ بین المللی در ‘نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی’ در شهر بندری ‘کازابلانکا’ (بزرگترین شهر مغرب)، جدیدترین پیشرفت ها و نوآوری های اقتصادی در زمینه صنایع غذایی را عرضه می کنند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از تارنمای نمایشگاه بین المللی مغرب، این نمایشگاه بین المللی از پنجم تا هفتم دسامبر ۲۰۱۶ ( ۱۵ تا ۱۷ آذرماه) با حضور شمار زیادی از سرمایه گذاران، صاحبان صنایع و تجار بین المللی فعال در حوزه صنایع غذایی در شهر بندری کازابلانکا در کشور مغرب برگزار می شود.
چهار شرکت صنایع غذایی ایران نیز در این نمایشگاه حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود در این زمینه را ارایه خواهند کرد.
هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارایه جدیدترین فناوری ها مرتبط با صنایع غذایی، افزایش همکاری های تجاری و غذایی میان شرکت کنندگان و معرفی و عرضه و رقابت میان تولیدکنندگان این بخش عنوان شده است.
به گزارش این تارنما، ۸۰ غرفه متعلق به شرکتهای کشورهای گوناگون جهان و بیش از ۳۵۰۰ بازدید کننده تجاری نقشی مهم در توسعه اقتصادی و غذایی قاره آفریقا خواهد داشت.
کارشناسان اقتصادی قاره آفریقا، برگزاری این نمایشگاه را فرصتی برای پیشبرد پرشتاب توسعه اقتصادی و اجتماعی این قاره می دانند.
این رویداد با طیفی وسیع از محصولات و خدمات پیشرفته اقتصادی و غذایی از تمام دنیا این فرصت را به فعالان اقتصادی می دهد تا به محصولات و خدمات صنعتی- غذایی موثر دستیابی داشته باشند و علاوه بر اطلاع یافتن از آخرین تحولات اقتصادی، درباره آخرین وضعیت بازار تجاری قاره سیاه بحث و گفت و گو کنند.
مغرب در شمال غربی آفریقا قرار دارد. این کشور ساحلی طولانی با اقیانوس اطلس دارد که از شمال به ‘جبل‌الطارق’ و دریای مدیترانه منتهی می شود.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *