اهم اخبار

کمبود آجیل شب عید نداریم + قیمت در نمایشگاه‌های بهاره

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار گفت‌: هیچ کمبودی برای تامین آجیل و خشکبار شب عید مورد نیاز مردم وجود ندارد و قیمتی که برای نمایشگاه‌های بهاره در نظر گرفته‌ایم، کیلویی ۳۵ تا ۶۰ هزار تومان است.

مصطفی احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازار آجیل و خشکبار در حال‌ حاضر به دلیل فصلی بودن، پر رونق و داغ شده است، اما هیچ مشکلی از نظر عرضه وجود ندارد و کمبودی برای تامین نیاز شب عید مردم نداریم.

وی درباره قیمت انواع آجیل و خشکبار مورد نیاز مردم، افزود: به دلیل تنوع و کیفیت و کمیت آجیل در بازار نمی‌توان قیمت مشخصی برای هر کیلوگرم از این محصول اعلام کرد. از سوی دیگر نیز آجیل و خشکبار قیمت مصوبی ندارد، اما ناظران و بازرسان اتحادیه، اتاق اصناف و دیگر دستگاه‌های نظارتی دائما بازار این محصول را به ویژه‌ در این ایام رصد خواهند کرد و با تخلفات و گران فروشی های احتمالی نیز برخورد می‌کنند.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار ادامه‌ داد: در نمایشگاه‌های بهاره نیز که هم اکنون در پنج نقطه از تهران و بسیاری از شهرستان‌ها در حال‌ برگزاری است آجیل و خشکبار نیز با کیفیت مناسب عرضه می‌شود که برای این نمایشگاه‌ها در پایتخت قیمت کیلویی ۳۵ تا ۶۰ هزار تومان نیز در نظر گرفته شده است و مردم می‌توانند نیاز شب عید خود را از این نمایشگاه ها تامین کنند، چرا که از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

احمدی در ادامه‌ تصریح کرد: به هیچ وجه اجازه عرضه آجیل با کیفیت‌های پایین در نمایشگاه های بهاره داده نمی‌شود و مردم این را بدانند که هر محصولی به عنوان آجیل و خشکبار در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود، از کیفیت مناسبی برخوردار است.

به گفته وی، دستگاه‌های نظارتی تمرکز بسیار بالایی روی بازار آجیل و خشکبار به ویژه‌ در این ایام دارند و اتحادیه نیز در کنار بازرسان دیگر دستگاه‌های نظارتی دائما این بازار را رصد می‌کند، اما اگر مردم شکایتی از  وضعیت این محصول یا واحدهای صنفی فروشنده آن داشتند می‌توانند در ساعات اداری با شماره تلفن “۰۲۱۳۳۱۱۲۳۱۳ ” تماس بگیرند تا به شکایت آنها رسیدگی شود.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *