اهم اخبار

گروه بین المللى نوین زعفران تندیس طلایى ملى و گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را براى”دهمین بار متوالى”دریافت نمود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print
به گزارش اگروفودنیوزگروه بین المللى نوین زعفران تندیس طلایى ملى و گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را براى”دهمین بار متوالى”از معاون اول رییس جمهور ى دریافت نمود

در مراسمى روز ملى رعایت حقوق مصرف کنندگان نوین زعفران به عنوان یکى از بیست مجموعه برتر کشور گواهینامه و تندیس طلایى رعایت حقوق مصرف کنندگان با حضور اسحاق جهانگیرى معاون اول رییس جمهور ، خانم دکتر پیروز بخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملى استاندارد ایران ، مهندس محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت و مهندس غلامحسین شافعى رییس اتاق ایران و سایر مسئولین برگزار شد ، “نوین زعفران ” براى دهمین بار دریافت نمود.

نوین زعفران تنها شرکت در بخش زعفران است که به این سطح از موفقیت نائل آمده است ، این شرکت همچنین ٨ نوبت به عنوان صادرکننده نمونه و ممتاز ملى انتخاب شده است که خود رکوردى استثنایى و انحصارى است.

مهندس على شریعتى مقدم در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: حضور موفق در بازارهاى جهانى و ملى مستلزم کارآمدى و روزآمدى است، نوین زعفران در سال گذشته آخرین استانداردهاى مشترى مدارى را پیاده سازى و موفق به اخذ گواهینامه هاى مربوطه از جمله استانداردهاى ISO10002 و ISO10004 شده است.

ما همچنین براى ارتقاء کیفیت برنامه مفصلى با EURO FINE اروپا سازمان UNIDO و انجمن ها و بخش هاى مختلف علمى ، تحقیقاتى و داشگاهى و … انجام دادیم ، که بتوانیم سطح دانش و کار خود را بالاتر از رقباى خارجى ثبات بخشیم ، همچنین افتتاح دفتر خدمات مشتریان در تهران با حضور سفرا و کارداران خارجى و توجه ویژه به خدمات بهتر به مشتریان رویکردى عمل گرایانه براى افزایش رقابت پذیرى براى نوین زعفران بوده است .

توجه به زنجیره ارزش و همکارى با وزارت جهاد کشاورزى در انتخاب و تشویق تولید کنندگان نمونه بخش زعفران و اقدامات آموزشی در این بخش مؤثر و بسیار ارزنده ارزیابى شده است.

بر مبناى استفاده هر چه بیشتر و بهتر از زیر ساختهاى ایجاد شده از جمله مزارع تولید ارگانیک و بخصوص بزرگترین واحد فراورى و بسته بندى زعفران در جهان ، آزمایشگاهها و ماشین آلات پیشرفته براى زعفران و محصولات جانبى ، اصل توسعه بازار و ارتقاء رضایت مشترى ضرورى است.

نوین زعفران همچنین اخیراً به عنوان واحد نمونه استاندارد، واحد نمونه کشورى تولید ملى افتخار ملى و واحد نمونه تحقیق و توسعه انتخاب شده است.

سمیه براتی

نویسنده

سمیه براتی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *