اهم اخبار

گزارش اگروفودنیوز از همایش بازیافت امید به همت صنایع غذایی کامبیز در هتل پارسیان اوین

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در مراسمی که به همت صنایع غذایی کامبیز در هتل پارسیان اوین که با حضور تعداد زیادی از خانواده های عضو کمپین بازیافت امید و صاحبین صنایع غذایی برگزار شد ،ضمن ارائه آخرین گزارش از وضعیت  این کمپین از تعدادی از اعضای این کمپین تقدیر به عمل آمد.

به گزارش اگروفودنیوز – در این مراسم  تعداد ۵۰ عدد ویلچر به افراد و همچنین کودکان ناتوان جسمی حرکتی هدیه شد. گفتنی است این کمپین از سال ۱۳۹۴ در کشور آغاز به کار کرد که با حمایت شرکت کامبیز دربهای بطری پلاستیکی جمع آوری و در نهایت پس از تحویل ، از فروش آنها برای بیماران جسمی ویلچر خریداری میگردد.

بازیافت امید ۱

 

گفتنی است مراسم بازیافت امید در هتل پارسیان اوین  با حضور مدیران شرکت کامبیز و خیریه  الزهرا و مردم نیکوکار  برگزار شد که شرکت کامبیز طی مراسمی ویلچرهایی را به افراد کم توان و معلول اهدا کرد. طی این مراسم از مردم نیکوکار و مراکز خیریه و فروشگاه هایپر می و سوپرمارکت هایی که همکاری زیادی در این کمپین داشتند تجلیل به عمل آمد.

مراسم تقدیر بازیافت امید

 

بهروز پیروزحمیدی

 

بهروز پیروز حمیدی در گفتگو با خبرنگار اگروفودنیوز گفت : نهاد مردمی بازیافت امید از ابتدای سال ۹۴ با الگو برداری از کمپینی جهانی آغاز بکار کرد، بدین شکل که با جمع آوری درهای پلاستیکی بطری ها و فروش آنها به واحدهای بازیافت، درآمد حاصله صرف خرید ویلچر برای افراد کم توان و نیازمند می شود.
از اواسط تابستان ۹۴ شرکت کامبیز به عنوان حامی به این طرح پیوسته و جهت توسعه آن، اقدام به طراحی و ساخت جعبه های بازیافت ،توزیع آنها به متقاضیان و در نهایت جمع آوری آنها، نموده است.
شناسایی افراد نیازمند با کمک موسسات خیریه صورت گرفته و تعدادی نیز توسط فعالینی که مبادرت به جمع آوری درها میکنند و بررسی آنها صورت می پذیرد.
نکته قابل توجه این است که سازماندهی این روند، طراحی و ساخت جعبه های بازیافت و جمع آوری آنها از سطح شهر حدود ۵ برابر ارزش واقعی درهای جمع شده هزینه در بردارد که شرکت کامبیز در راستای ایفای نقش مسولیت پذیری اجتماعی و پیشگام بودن در امر خیر تمامی هزینه ها را تقبل نموده و کلیه عواید حاصل از فروش درهای پلاستیکی را جهت تهیه ویلچر در اختیار نهاد مردمی قرار میدهد.

حضور مدیران و صاحبین صنایع غذایی در مراسم بازیافت امید

 

مراسم بازیافت امید

ویلچرهای خریداری شده توسط شرکت صنایع غذایی کامبیز از فروش در های پلاستیکی جمع آوری شده بطری های پت

 

ویلچر

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *