اهم اخبار

۲۰ هزار تن برنج تایلندی در بازار عرضه می‌شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی گفت: در طرح تنظیم بازار ۲۰ هزار تن برنج تایلندی در دو نوع کیفی در بازار کالاهای اساسی عرضه می‌شود.

 

به گزارش اگروفودنیوز؛ یزدان سیف مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران امروز در نشست خبری اظهار کرد: بر اساس طرح تنظیم بازار برای مدیریت ذخایر استراتژیک کشور ۲۰ هزار تن برنج تایلندی با دو درجه کیفی در بازار کالاهای اساسی عرضه میشود که قیمت تحویل این محصولات درب انبار ۵۲۰۰ تومان و ۴۲۰۰ تومان است که قیمت مصرف کننده آن بر اساس ستاد تنظیم بازار هر استان تعیین میشود.

وی افزود: قیمت روغن در بازار بر اساس نرخ مصرف کننده موجود روی محصول است و نیاز کارخانجات نیز با نرخ مصوب موجود تامین میشود و مشکلی برای تامین آن وجود ندارد.

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران ادامه داد: دولت در سال آینده نیز به دنبال آن است که این محصول با قیمت کمتری از هزینه های تولید به دست مصرف کننده برسد؛ بنابراین در سال آینده نیز یارانه گندم و مشتغات آن نیز شامل یارانه میشود.

وی تصریح کرد: بر این اساس ۸ هزار و ۱۴۵ میلیارد تومان یارانه در نظر گرفته شده است که ۶ هزار و ۱۴۵ میلیارد تومان آن از محل هدفمندی یارانه ها و ۲ هزار میلیارد تومان از محل منابع عمومی تامین میشود.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *