اهم اخبار

۲۱ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های آبخیزداری لرستان اختصاص یافت

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیرکل منابع طبیعی لرستان گفت: ۲۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان اعتبار به پروژه‌های آبخیزداری و عملیات بیولوژیکی در لرستان اختصاص یافت.

 

به گزارش اگروفودنیوز؛ شیرزاد نجفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال ۹۷، ۲۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری و عملیات بیولوژیکی و سایر پروژه‌های حفاظت و حمایت به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان تخصیص داده‌ شده است.

وی به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اجرا در استان اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی پروژه‌ها در ۱۶ حوزه اجرایی با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد در حال اجرا است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان از سفر دو روزه معاون  وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به لرستان خبر داد و عنوان کرد: معاون وزیر جهاد کشاورزی با حضور خود در بروجرد، پروژه‌های آبخیزداری گندل گیلان و انگشته بروجرد را کلنگ زنی می‌کند.

وی بیان کرد: جلسه شورای اداری اداره کل منابع طبیعی لرستان با حضور وی برگزار می‌شود و همچنین از کشت و صنعت لرستان، بند سنگی ملاتی تل عجم، نهالستان پدر بلوط، مجموعه بام و نهالستان، طرح بادام کاری رازان و مله سرخه شهرستان خرم‌آباد نیز بازدید می‌کند.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *