اهم اخبار

ویترین هوشمند «گلها» درنمایشگاه اگروفود رونمایی می شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

روز شانزدهم اردیبهشت ماه، دکتر حسن روحانی، رییس جمهور در حاشیه بازدید و سخنرانی از نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان، از ویترین هوشمند شرکت صنایع غذیی گلها نیز بازدید کرد.

در این نمایشگاه که در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، رییس جمهور با تازه ترین دستاورد این شرکت که در قالب ویترین هوشمند به کار گرفته شده است و قرار است در نمایشگاه اگرو فود ۲۰۱۷ به نمایش در آید آشنا شد.
در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته موسوم به  «ایران آگروفود ۲۰۱۷» که از تاریخ ۲ تا ۵ خرداد ماه ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد، ویترین هوشمند صنایع غذیی گلها به عنوان یکی از دستاوردهای جدید این شرکت، به شکل گسترده به نمایش عموم علاقه مندان در خواهد آمد.
ویترین هوشمند (SMART VITRINE) یکی از تازه ترین دستاوردهای صنایع دیجتیال فروش است که علاوه بر استفاده از شیشه های هوشمند با قابلیت Back projection و ویدیو پروژکتور برای ردگیری حرکت مخاطبین ویترین استفاده می کند.
به این ترتیب افرادی که در بیرون ویترین و صفحه نمایشگر آن ایستاده اند می توانند با انجام حرکات دست و بدن تصویر موجود در نمایشگر ویترین را تغییر دهند. ویترین های هوشمند که نسبت به حرکات مخاطبین واکنش گرا هستند می توانند جذابیت های بسیار بیشتری را در مقابل فروشگاه ها ایجاد کنند.
مجتمع صنایع غذایی گلها در سال ۱۳۱۸ به صورت سنتی فعالیت خود را آغاز نمود و به مرور زمان پایه گذار مجموعه ای عظیم در زمینه تولید مواد غذایی در کشور شد.
این مجموعه در سال ۱۳۴۵ به وسیله نسل دوم خود فعالیتش ادامه داد و هماهنگ با شرایط جامعه مسیر حرکت از تولید سنتی محصولات به سمت صنعتی شدن را طی کرد، نسل دوم گلها به همت و تلاش مرحوم عبدالرضا کریمی تفرشی به ثمر نشست و این مجموعه شکلی صنعتی به خود گرفت .
نسل سوم گلها با مدیریت دکتر مهدی کریمی تفرشی، در ابتدای دهه هشتاد بر پایه دانش و تکنولوژی روز و با بهره بردن از نیروهای متخصص ضمن تجربه جهشی در زمینه تکنولوژی تولید و علم آفرینی، به سمت جلو حرکت کرد و به عنوان یکی از برند های معتبر حوزه تولید مواد غذایی به کار خود ادامه داد.
مجتمع صنایع غذایی گلها، در زمینه تولید و بسته بندی انواع محصولات فرآوری شده  از جمله انواع نمک، ادویه،  غلات، حبوبات، پودر، ارده، چاشنی، سوپ، غذای  نیمه آماده، کنسرو، سبزیجات و  انواع محصولات دیگر فعالیت می‌نماید.
منبع : تیتر ۲۰
فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *