اهم اخبار

گزارش تصویری پنجمین دوره مسابقات فوتبال صنعت غذا / رویارویی دو تیم مهرام و سبزان

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در روز پایانی دوره مقدماتی پنجمین دوره مسابقات از گروه دوم این مسابقات مهرام و سبزان امتیازات را تقسیم کردند.

به گزارش اگروفودنیوز –  در این بازی تیم های سبزان و مهرام که صعودشان از قبل به دور بعدی مسابقات مسجل شده بود در پایان به تساوی بدون گل دست یافتند که با این تساوی تیم مهرام بعنوان تیم اول این گروه رقیب تیم صنایع غذایی گلها ( قهرمان دوره قبل این مسابقات ) در مرحله نیمه نهایی شد و سبزان نیز در مرحله نیمه نهایی می بایست با تیم آمارانت به رقابت بپردازد.

از نکات قابل توجه بازی دو تیم اخراج بازیکن سبزان ( دانیال عطایی ) در دقیقه ۲ به دلیل خطای شدید بود که باعث شد سبزان بقیه بازی را با یک نفر کمتر به بازی ادامه دهد.

در این بازی تیم سبزان با ترکیب حمید حسنی ،محمد امیری پناه، مسعود کرم خانی، سجاد شهبازی، حامد نوری (حسن کوکبی)، دانیال عطایی ،جاسم سبحانی نژاد، علی طاهری و تیم مهرام نیز با ترکیب ابوالفضل مردانی (علی زاد احمد )، میثم کیا (محمدرضا شاه بهرامی)، سید علی مصطفوی،امیررضا صادق پور ( محمد یوسفی)، امیر قاسمی( داوود درودگران)، اکبر وهابی، بختیار ویسی، ظهیر کامیاب پا به میدان گذاشتند.

در این دیدار امیررضا صادق پور و سید علی مصطفوی با کارت زرد داور مواجه شدند .

این بازی با داوری ایرج شهریزادگان و با کمک مجید کرمی و مجید مقدم انجام شد.

گفتنی است این مسابقات هر ساله مهر ماه به مناسبت ۴ رویداد روزجهانی غذا، روز جهانی استاندارد، روز ورزش و تربیت بدنی و روز ملی صادرات برگزار می شود. امسال پنجمین دوره به میزبانی شرکت بهنوش در حال برگزاری است.

 

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *