اهم اخبار

نمایشگاه صنایع غذایی و بسته بندی فرانسه (سفیا)

۱ دیدگاه
image_pdfimage_print

[heading]نمایشگاه بین المللی سفیا سال هاست در کشور دیدنی فرانسه ، میزبان فعالان صنف بزرگ صنایع غذایی در دنیاست . بازدیدکنندگان سراسر دنیا با شرکت در این نمایشگاه با یک تیر در دست دو نشان زده و علاوه بر کشف فرصت های تازه کاری و ارتقای کیفیت محصولات خود ، از جذاب ترین کشور توریستی جهان نیز بازدید کرده و ماجراجوییِ کاریِ هیجان انگیزی را برای خود رقم میزنند.[/heading]

به گزارش اگروفودنیوز ، نمایشگاه صنایع غذایی و بسته بندی فرانسه (سفیا) یکی ازبزرگترین و مهمترین نمایشگاه های صنایع غذایی در جهان است و بیست سال است که تمام تازه ها و نوآوری های داغ دنیای صنایع غذایی ،هرسال در این نقطه گرد هم می آیند .پس اگر به دنبال یافتن تکنولوژی یا ایده ای جدید برای بهبود کار و کنار زدن رقبای خود هستید و زمانی ندارید تا همه کشور ها را تک به تک برای یافتن تازه های این صنعت زیرو رو کنید ؛فرصت را از دست ندهید؛ همین حالا چمدان خود را ببندید و با یک تیر صد نشان بزنید.

از آنجایی که تولید کنندگان بخش صنایع غذایی بیست سال است که برای دیدار تمامی فعالان این صنعت و همه حوزه های مربوط به آن به سفیا ملحق می شوند، تمامی افرادی که به نحوی با این صنعت در ارتباط اند و به دنبال راهی برای ارتقای شغل و تجارت خود هستند اعم از سرکارگران،تکنسین ها،تولیدکنندگان دستگاه ها،مدیران تولید،مدیران اجرایی،فروشندگان حرفه ای،بازاریابان و…. همگی از مخاطبان اصلی سفیا هستند.   

بر اساس برنامه ریزی تیم مدیریت سفیا ، تمامی ۱۴۵۰ غرفه این نمایشگاه به سه گروه بزرگ ؛ ۱-مواد اولیه ۲ – مواد غذایی فراوری شده ،تجهیزات ، فرایند و در آخر ۳-بسته بندی و آماده سازی تقسیم می شوند.

حال اگر با خواندن مطالب بالا و آشنایی با سفیا قصد بازدید از آن را دارید ، آژانس هواپیمایی پیشواز آسیا به عنوان اولین برگزارکننده تور های نمایشگاهی با ۱۷ سال سابقه درخشان ، برای بازدید از این نمایشگاه پرمخاطب همراه با خدمات اقامت در هتل­های ۴ ستاره با صبحانه، بلیط رفت و برگشت هواپیما، اخذ ویزای شنگن ، ورودیه نمایشگاه، ترانسفر فرودگاهی و نمایشگاهی، بازدید از نمایشگاه همراه با راهنما، بازدید از جاذبه های توریستی، بیمه مسافرتی در خدمت شما است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۹۰۱۹۱۸ تماس گیرد و یا به وب سایت پیشواز آسیا به آدرس www.pishvaz-asia.com سری بزنید.

 

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

نظر برای این مطلب

  1. ممنون از مطلب خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *