1

ابوالفضل پایداری مطرح کرد؛ثبت رکورد جدید دیلی مارکت در صنعت خرده فروشی کشور

به زودی، برای سه هزار همکار در فروشگاه های دیلی مارکت در سراسر کشور کارآفرینی خواهد شد.

فروشگاه زنجیره ای دیلی مارکت همزمان با یک سالگی خود موفق به ثبت رکورد جدید در صنعت خرده فروشی کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز) از گروه صنعتی میهن ،به دنبال افتتاح و راه اندازی سیصدمین شعبه از فروشگاه های زنجیره ای دیلی مارکت در سالگرد افتتاح این شرکت عضو گروه صنعتی میهن، مهندس ابوالفضل پایداری رئیس هیات مدیره فروشگاه زنجیره ای سرزمین خرید، در گفت و گویی از عزم راسخ مدیران و همکاران دیلی مارکت به منظور برآورده ساختن مطلوب نیازهای مردم از طریق توسعه صنعت خرده فروشی نوین خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه افتتاح و راه اندازی ۳۰۰ فروشگاه دیلی مارکت در ۲۹۴ روز کاری یک رکورد در عرصه فروشگاه های زنجیره ای کشور محسوب می شود، تصریح کرد: بیشترین ارزش افزوده حاصل از توسعه صنعت خرده فروشی متوجه مشتریان و مصرف کنندگان خواهد بود.

به گفته مدیرعامل گروه صنعتی میهن، فروشگاه های زنجیره ای، بخش صنعت و تولید کشور را به مصرف کننده نهایی پیوند خواهند داد و منجر به افزایش قدرت خرید مصرف کنندگان می شوند.

مهندس پایداری، با تاکید بر اینکه گروه صنعتی میهن به دنبال تبدیل مصرف کننده و مشتری به بزرگترین برنده در توسعه مجموعه فروشگاه های زنجیره ای دیلی مارکت است، خاطرنشان کرد: مشتریان و رضایت آنها، ضامن رشد و بقای صنعت فروشگاه های زنجیره ای در کشور خواهد بود.

براساس این گزارش، سیصدمین شعبه فروشگاه های زنجیره ای دیلی مارکت در چهارم تیرماه امسال و همزمان با سالگرد یکسالگی این مجموعه، افتتاح و به بهره برداری رسید

این گزارش می افزاید: فروشگاه های زنجیره ای دیلی مارکت در ۱۰ منطقه عملیاتی شامل تهران، خراسان، آذربایجان، خوزستان، فارس، گیلان، کرمان، اصفهان، همدان و مازندران راه اندازی شده و شعب جدید این فروشگاه ها در مناطق هرمزگان و سیستان در نیمه اول تیرماه افتتاح خواهند شد تا گستره فعالیت دیلی مارکت به ۱۲ منطقه عملیاتی و سراسر کشور برسد.

یادآور می شود که تاکنون نزدیک به دو هزار و ۵۰۰ همکار در مجموعه فروشگاه های زنجیره ای دیلی مارکت مشغول به فعالیت شده اند و به زودی شاهد فعالیت سه هزار نفر در این مجموعه و در سراسر کشور خواهیم بود.