1

استقبال تجار وشرکت‌های خارجی از محصولات صنایع غذایی درنا در نمایشگاه مواد غذایی دبی

گروه صنایع غذایی درنا با حضور پرقدرت در نمایشگاه بین المللی مواد غذایی دبی به عنوان تنها شرکت تولید کننده کیک و کلوچه از ایران در نمایشگاه از کیفیت محصولات ایرانی دفاع کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، مدیر حوزه ریاست گروه صنایع غذایی درنا با اشاره به اینکه این شرکت تنها نماینده ایران در زمینه تولید کیک و کلوچه در این رویداد بود گفت : حضور در این نمایشگاه بازتاب بسیار خوبی داشت و مذاکرات خوبی با شرکت ها و تجار کشورهای آفریقایی و اروپایی و همچنین کشورهای حوزه خلیج فارس در ارتباط با صادرات محصولات انجام شد که این مذاکرات با ارسال نمونه به این کشورها ادامه یافته تا به مرحله همکاری برسد.

مهندس پوپک کاویانی افزود: حضور در نمایشگاه ها به منظور معرفی و توانمندی های محصولات شرکت‌ها می باشد که در اینجا باید به این نکته اشاره کنم که واقعا محصولات غذایی ایرانی نه تنها کم از محصولات مشابه خارجی ندارند بلکه از نظر کیفی در سطح بالاتری قرار دارند و این مظلومیت صنایع غذایی کشور است که دیدگاه مثبتی نسبت به محصولات ایرانی حتی در کشورمان وجود ندارد، در حالیکه اگر کسی نمونه های خارجی و ایرانی را (بدون دیدن علامت تجاریشان) در یک زمان تست کند شاید از نظر کیفیت، طعم و سایر مشخصات، نمونه ایرانی را انتخاب کند .

این مقام مسئول در گروه صنایع غذایی درنا ادامه داد : خوشبختانه در تحقیقات بازار و در بلایند تست صورت گرفته امتیاز اخذ شده توسط محصولات گروه صنایع غذایی درنا در مقایسه با رقبا و برندهای مطرح اروپایی تفاوت زیادی نداشته است و در نمایشگاه نیز این موضوع را با استقبال بی نظیر از محصولاتمان احساس کردیم.

کاویانی در پایان گفت: حضور در نمایشگاههای بین المللی ، تاثیر زیادی در معرفی توانمندی محصولات شرکت ها دارد و می توان با ارائه محصولات با کیفیت ، قدرت برندهای ایرانی را به رخ جهانیان بکشانیم .

گفتنی است نمایشگاه بین المللی مواد غذایی دبی با حضور بیش از هزار و ۲۵۰ شرکت از ۵۵ کشور جهان از۱۶ الی ۱۸ آبان در امارات متحده عربی (دبی) برگزار شد.

سرویس خبری: صنعت غذا