1

اولین کنگره ملی صنعت گوشت برگزار می شود+ پوستر کنگره

اولین کنگره ملی صنعت گوشت توسط انجمن صنفی کارفرمایان صنعت تولید و بسته بندی مواد پروتئینی در تاریخ ۱۳ و ۱۴ آذرماه برگزار میشود.

به گزارش صنعت غذا و کشاورزی، دبیرانجمن صنفی صنعت تولید و بسته بندی مواد پروتئینی کشورگفت: کنگره ملی صنعت گوشت، توسط انجمن صنفی کارفرمایان صنعت تولید و بسته بندی مواد پروتئینی کشور با مشارکت دانشگاه‌ها، اساتید، ارگانهای دولتی و تشکل‌های بخش خصوصی، پژوهشگران و فعالان عرصه تامین، تولید، عرضه، طبخ گوشت که طبق توصیف سازمان FAO (سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد) شامل گوشت سفید، قرمز و آلایش خوراکی و فرآورده‌های آن می‌باشد، برگزار می گردد.

دکتر مسعود رسولی افزود: در این کنگره محورهای موضوعی مقالات پژوهشی و تکمیلی که توسط محققین، پژوهشگران و دانشجویان به صورت پوستر و سخنرانی ارائه می گردد پیرامون کیفیت، سلامت و بهره‌وری از مزرعه تا سفره (گوشت و فرآورده های گوشتی) می باشد.

رسولی همچنین در ادامه گفت: کارگاه های جانبی و همچنین سمپوزیوم های موضوعی که در طول سال برگزار می گردد و نیز جلسات شورای سیاست گذاری و مشورتی و همچنین کمیته علمی ارتباط این طیف گسترده و پیوسته را ارتقا دهد و کنگره در سال‌های بعد به کنگره بین‌المللی تبدیل شود.

بر اساس تصمیمات اخذ شده از جانب کمیته علمی و ستاد اجرایی ، برگزاری کنگره ملی صنعت گوشت در روزهای ۱۳و ۱۴ آذر ماه سال جاری در تهران برگزار می گردد.

همچنین با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور ، تغییر تاریخ برگزاری ، به تعویق افتادن و یا بصورت غیرحضوری برگزاری کنگره در ماه های آینده به وسیله ستاد اجرایی اعلام می گردد.

جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر به سایت کنگره ملی صنعت گوشت مراجعه نمایید.

پوستر اولین کنگره ملی صنعت گوشت

سرویس خبری: صنعت غذا