1

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت دام و طیور در گلستان

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت دام و طیور روز سه شنبه در آئینی با حضور مسئولان شرکت ها و نهادهای مرتبط در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان گلستان در گرگان گشایش یافت.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی گلستان در حاشیه این آئین به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه ۴۰ شرکت از هفت استان شامل گلستان، اصفهان، خراسان رضوی، تهران، قزوین ، مازندران و البرز حضور دارند.
مهرداد یزدی افزود: این شرکت ها در فضایی به مساحت ۶ هزار مترمربع محصول های تولیدی خود را در زمینه سیستم و تجهیزات مدرن و اتوماتیک سالن های مرغداری، سیستم های نوین رطوبت ساز، انواع باسکول جاده ای و ترازوهای صنعتی و سیستم های توزین، ساخت بونکرهای حمل دان، دستگاه های تصفیه آب صنعتی ویژه کارخانه ها و مرغداری ها و شرکت های تولید کننده کنسانتره و خوراک دام، طیور و آبزیان ارائه کرده اند.
وی گفت: همچنین شرکت های تولید کننده فرآورده های پروبیوتیک ویژه دام و طیور، صدف معدنی، شرکت های مرتبط با تجهیزات و سیستم های اتوماسیون به منظور تولید دام و طیور با آخرین دستاوردها و تکنیک های روز این صنعت و سیستم های تهویه و سازنده انواع هواکش ها نیز در نمایشگاه حضور دارند.
یزدی اضافه کرد: این نمایشگاه در مدت چهار روز برگزاری عصرها از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای بازدید علاقه مندان و کارشناسان و تولید کنندگان صنعت دام و طیور دایر است.
شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان در کیلومتر ۴٫۵ بزرگراه گرگان – آق قلا قرار دارد.
استان مرزی گلستان واقع در شمال ایران از قطب های دامپروری کشور به شمار می رود به طوری که طبق آمار سازمان جهادکشاورزی دارای سه میلیون و ۷۰۰ هزار واحد دامی است و حدود ۹۰۰ واحد مرغداری در امر پرورش طیور فعالیت دارند.