اهم اخبار

بهره‌برداری از زرکام/ بزرگترین کارخانه کانفکشنری خاورمیانه

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

زرکام، بزرگترین کارخانه کانفکشنری خاورمیانه در ارتباط زنده تصویری با آیت الله رئیسی ، رئیس جمهور ، به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، این کارخانه عظیم و دانش بنیان در استان البرز قرار دارد و با بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شده است.

بنیان گذار گروه صنعتی و پژوهشی “زر” گفت :بیش از ۴۰۰ نوع محصول غذایی و کانفکشنری با تکنولوژی و فن آوری روز دنیا در این کارخانه تولید می شود.

مرتضی سلطانی ادامه داد : مساحت کارخانه “زرکام” ۳۰۰ هزار متر مربع و با همت مهندسان و کارگران جوان این مرز و بوم ، ساخته شده است.

او افزود : این کارخانه به عنوان یکی از بزرگترین طرحهای بخش خصوصی کشور برای ۵ هزار نفر شغل ایجاد کرده است.

بنیان گذار گروه صنعتی و پژوهشی “زر” خاطرنشان ساخت : همه محصولات این کارخانه امکان صادرات و حضور در بازارهای جهانی را دارد و با بزرگترین شرکتهای چندملیتی ، رقابت خواهدکرد و به انحصار آنها پایان خواهد داد.

به گفته سلطانی ، زنجیره تامین کامل گروه صنعتی ” زر ” از مزرعه تا سفره را پوشش می دهد و وجود شرکت های آرد زر، زرماکارون ، سیلوهای پیشرفته ذخیره سازی غلات ، پالایشگاه دانش بنیان غلات زر با محصولات “High Tech” از خانواده شیرین کننده های طبیعی در یک مجموعه در دنیا کم نظیر است.

بهره برداری از کارخانه زرکام ، تحولات بی سابقه ای در صنایع تبدیلی و بازرگانی در سطح ملی و کشورهای منطقه درپی خواهد داشت.

برای مشاهده ویدیو زیر کلیک کنید

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *