1

جزییات توزیع میوه شب عید/ قیمت سیب و پرتقال اعلام شد

جزییات توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازاری در میادین میوه‌و تره بار شهر تهران اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی،مقدسی زاده _  مدیر بهره‌برداری سازمان میادین میوه‌و تره بار تهران  با اعلام این خبر افزود: از سه شنبه ( ۲۳ اسفند) در تهران و میدان مرکزی، توزیع میوه تنظیم بازاری شب عید آغاز شد و توزیع این میوه نیز در میادین ۲۲ گانه شهر تهران با نرخ مصوب آغاز شده است.

وی افزود: قیمت هرکیلو پرتقال تنظیم بازاری ۱۴هزارو۹۰۰ تومان، سیب قرمز ۲۰ هزارتومان و سیب زرد نیز ۲۲ هزارتومان تعیین شده است.

در این راستا مرتضی معتمد_معاون فنی و بازرگانی سازمان تعاون روستایی با بیان اینکه ۱۶۲۵ نقطه جایگاه عرضه میوه در سطح کشور داریم، گفت:حدود ۹۰ درصد میوه‌های تنظیم بازاری شب عید را در روزهای ۲۷، ۲۸، ۲۹ عرضه خواهیم کرد  و مابقی  نیز  ۴ روز بعد از عید عرضه خواهد شد.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت‌ می‌کرد، ادامه داد: قیمت‌ها در هر استان متفاوت است و حداقل ۱۰ درصد زیر قیمت روز میوه مشابه در بازار عرضه خواهد بود.

معاون فنی و بازرگانی سازمان تعاون روستایی تصریح کرد:از کیفیت میوه‌ها راضی هستیم. یک مورد در یکی از سردخانه‌ها گزارش شده بود که بلافاصله در کمیته راهبری دستور بررسی داده شد./ایسنا