اهم اخبار

حضور تک ماکارون در نمایشگاه صنایع غذایی استانبول

بدون دیدگاه

گروه صنایع غذایی تک ماکارون در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی استانبول از تاریخ ۱۳ الی ۱۶ شهریور ماه حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، World Food Istanbul (نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی استانبول) از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۶ شهریور ماه در مرکز همایش و کنگره نمایشگاه تویاپ برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، تک ماکارون در سالن شماره ۷، غرفه ۷۵۰۱ میزبان حضور بازدیدکنندگان است.

به گزارش اگروفودنیوز، نمایشگاه صنایع غذایی استانبول بزرگترین و موفق‌ترین نمایشگاه خوراکی و نوشیدنی در ترکیه است. این رویداد سالانه بیش از ٣۶٠ تولیدکننده محلی و بین‌المللی غذا را به خود جذب می‌کند تا با یکدیگر شبکه ارتباطی ایجاد کرده، مذاکره نمایند و با خریداران صنعت خوراکی ترکیه تجارت کنند.

نمایشگاه صنایع غذایی استانبول (WorldFood Istanbul) نمایشگاه صنایع غذایی استانبول (World Food Istanbul) بزرگترین و موفق‌ترین نمایشگاه خوراکی و نوشیدنی در ترکیه است. از سال ١٩٩٣ نمایشگاه صنایع غذایی استانبول رویدادی قابل اعتماد برای بازار به شمار می رود که روندها و گرایشات این صنعت را بازتاب داده، آغازکننده همکاری‌های بین‌المللی بوده و آخرین تولیدات خوراکی و نوشیدنی را به بازار ترکیه وارد کرده است. در این نمایشگاه خریداران بسیاری از کشورهای همسایه، همچون کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و خاورمیانه حضور خواهند یافت.

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *