1

خوشنام های صنعت زعفران ایران در یک قدمی اتاق بازرگانی

در حالیکه لحظه به لحظه به دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی ایران نزدیک می شویم حضور کارآفرینان صنعت غذا و زعفران کشور در انتخابات اتاق از نکات قابل توجه است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی”اگروفودنیوز”، حضور افرادی همچون دکتر فرهاد سحرخیز از گروه زعفران سحرخیز، مهندس علی شریعتی مقدم، بنیانگذار گروه نوین زعفران و دکتر سید احسان مصطفوی نژاد مدیرعامل گروه زعفران مصطفوی از خطه ی خراسان رضوی به جذابیت این انتخابات در این حوزه افزوده است بی شک حضور هر سه این افراد در اتاق بازرگانی کمک زیاد به صنعت زعفران کشور خواهد کرد.

اما چهره خوشنام دیگرو یکی از صادرکنندگان نمونه کشور مان در این فهرست کسی نیست جز دکتر محسن احتشام بنیانگذار و مدیرعامل گروه تولیدی و کشاورزی دانش بنیان تروند زعفران قائن که ۱۲ سال ریاست و مسئولیت اتاق بیرجند را به یدک می کشد، این کارآفرین و صادرکننده کشورمان از خراسان جنوبی و مهد زعفران کشور بار دیگر آماده حضور در اتاق ایران است.

بی شک حضور این چهار برند ملی کشور که از محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان برخوردارند، می توان منشا خیری برای این صنعت پرآوازه کند، صنعتی که در سال گذشته با مصوبات و بخشنامه های خلق الساعه مورد ظلم قرار گرفت و در عین صنعتی کم آب شامل عوارض نیم درصد آب مجازی شد که تاثیر زیادی در هزینه های شرکت های زعفران شد.

امید است با زعفرانی شدن اتاق ایران و آرزوی موفقیت برای هر چهار کارآفرین، صنعت زعفران همچون گذشته در جهان رتبه ممتاز خود را حفظ کند.